Mafo Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Et nytt program lar deg stille inn telefonen til å slå av ringetonene når du befinner deg bestemte steder. Les mer Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er jo ikke så vanskelig å bare velge en annen profil... Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vil ikke akkurat kalle det unikt slik det står i reportasjen. Jeg hadde et slikt program som kunne skifte profiler og liknende på telefonen etter hvor jeg var for minst 2 år siden. På min SE P900. Så nytt er det vell ikke? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Latterlig. Alle Nokiatelefoner har i dag tidsstyrte profiler, selv om det ikke er like avansert. Dessuten må man uansett plotte inn når man skal steder og ikke. Tungvindt. Ser egentlig absolutt null nytteverdi i programmet ... Lenke til kommentar
trondage Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Herlig! Slike programmer liker jeg! Jeg har hatt en Windows Mobile telefon en god stund og der har jeg kunnet gjøre akkurat dette! Det er så utrolig kjekt å vite at man slipper å bytte profil når man kommer på jobb. Er jo bare idiotisk å legge inn tidsinnstilling på en profil, hva om du er syk da?? Gjenstår bare å se om det er like bra som det jeg hadde før... Lenke til kommentar
m3 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Finnes det et lignende program som stiller forskjellige profil MEN som er lenket til kalenderen. Jeg tar et eksempel... Jeg skal jobbe mandag 10:00 til 18:00 tirsdag 12:00 til 20:00 og torsdag 08:00 til 20:00.... Og det her legger jeg inn i kalenderen. Finnes det et program som automatisk kan skru profilen til vibrasjon når jeg jobber? Endret 14. mai 2007 av m3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg