meastp Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei! Etter flere timers prøving og feiling med Nokia 6310i og MSI Bluetooth, har jeg nå bestemt meg for å overgi meg. Det jeg nå lurer på er hva jeg skal kjøpe. Det må være '100% kompitabelt utstyr'/'utstyr som virker uten dilldall', enten i USB- eller PCI-form. Kan noen hjelpe meg? På forhånd takk, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei! Har ikke testa saa veldig mye bluetooth utstyr, men ettersom jeg skjoenner, saa er nok ericsson telefonene mye bedre paa dette omraadet enn det nokia er. Saa hvis du vil bruke bluetooth, saa anbefaler jeg deg aa skaffe deg en ericssson telefon.. Er jo ericsson som har utvikla bluetooth ogsaa.. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Det var ikke det som var spm. Nokia har nemlig gjort sånn at du må ha egen "nokia kompitabel" hw for å bruke produktene ordentlig.... Derfor lurer jeg på hva jeg skal kjøpe.. Er det virkelig ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå