Selvhjelp Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hei! Ved oppstart av pc er lyden akkurat som den skal være. Bruker SoundMax control. Går ikke mange sekundene så blir hele programmet borte. Ikke noe lyd på pc`n. Får beskjed om at det ikke tilgjengelig mikserenhet. Hvilken dumme virus har jeg fått inn på maskinen og hvordan får fjernet det hele? Håper det er et menneske som har noen kloke ord å gi meg slik at jeg finner ut av problemet. Hilsen Uviten og litt trist bruker Endret 14. mai 2007 av Selvhjelp Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har du skannet gjennom PC`en for virus, spyware og lignende? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Første bud i slike situasjoner: Reinstaller lyddriveren din. Lenke til kommentar
Selvhjelp Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Har du skannet gjennom PC`en for virus, spyware og lignende? 8613128[/snapback] Hei! Hvilket program vil du anbefale meg å bruke da? Vær snill å gå ned på detaljnivå.. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har du ikke virusprogram installert på PC`en din da? Visst ikke kan jeg anbefale AVG som gratisprogram, eller Nod32 om du har tenkt å kjøpe deg ett ordentlig ett. Du bør også laste ned Ad-Aware i samme slengen. Lenke til kommentar
Selvhjelp Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Har du ikke virusprogram installert på PC`en din da? Visst ikke kan jeg anbefale AVG som gratisprogram, eller Nod32 om du har tenkt å kjøpe deg ett ordentlig ett. Du bør også laste ned Ad-Aware i samme slengen. 8616917[/snapback] Hei! Jo, jeg har jo virusprogram innstallert. Men jeg forstod deg som om dette skulle være noe annet. Har nok mye å lære ja. Trodde pc`n tok seg av scanning automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå