mohseni Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 heisann jeg har et tv-kort som fungerte bra før, men nå har jeg formatert pc-en og når jeg installerer tv-programmet, og driverne, vil den ikke fungere ( rart ) uansett, så lurte jeg på om det finnes bra "universale" tv-programmer, slik at jeg slipper å bruke den som følgte med ( egentlig ikke no stor fan av den, den har laget masse "bråk" før også ) hvis dere vet om noen slike programmer, gi meg gjerne URL-en også hvis dere husker den på forhånd takk. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 ja.. hehe, vil ha sånt program selv.. selv om det jeg bruker fungerer så synes jeg det har en stygg tendes til å henge seg osv.. var værre før men så kom det en update =) hehe.. men et nytt hadde sikkert vært greit å testa Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 www.dscaler.org http://btwincap.sourceforge.net/ christv.port5.com www.tv-cards.com Lenke til kommentar
mohseni Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 takker jeg ser det er flere som lurte på det 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå