ojstein^ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Er det noen av dere her som veit om det er mulig å "flette inn" en slags blogg funksjon på hovedsida, slik at det blir enkelt å skrive inn nyheter/andre ting? Takker for svar! Endret 14. mai 2007 av OjsteiN_ Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 wordpress, cutenews e.l. go to town. Link til siden forresten? Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Foreløpig er siden under kniven , men likevel : Min side Wordpress er ikke det sånn som trenger egen side da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Du kan lage egne temaer eller laste ned ferdige. Du kan også prøve andre CMS'er, som Joomla!. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Du trenger egen "side" for et CMS. Cutenews trenger kun PHP, Wordpress trenger PHP og MySQL. Side betyr webhotell eller server. Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Ja , har lastet ned Joomla nå.. Og siden du anbefalte det , så antar jeg at du har erfaringer med hvordan dette virker? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Og siden du anbefalte det , så antar jeg at du har erfaringer med hvordan dette virker? 8611045[/snapback] Nei, dessverre Men det har blitt anbefalt mange ganger tidligere. Selv bruker jeg Wordpress, men det er jo mer en blogg. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Joomla er Wordpress sin bloatede, dumme storebror. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ja , har lastet ned Joomla nå.. Og siden du anbefalte det , så antar jeg at du har erfaringer med hvordan dette virker? 8611045[/snapback] Det burde vel være ganske selvforklarende, ellers er det vel bare å lese på joomla.org Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Flyttes til Webprogramvare-kategorien. Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Er nesten ferdig med å installere blogg funksjonen , men lurer på noe. Fant ein kode for å vise 5 siste nyhetene på sida , men det er jo skrevet i php og sida mi er i html/css ! <?PHP $number = "5"; include("path/to/show_news.php"); ?> Noen som kan skrive om , eller vil den funke? EDIT: Bruker Cutenews sin blogg! Endret 14. mai 2007 av OjsteiN_ Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er nesten ferdig med å installere blogg funksjonen , men lurer på noe. Fant ein kode for å vise 5 siste nyhetene på sida , men det er jo skrevet i php og sida mi er i html/css ! <?PHP $number = "5"; include("path/to/show_news.php"); ?> Noen som kan skrive om , eller vil den funke? EDIT: Bruker Cutenews sin blogg! 8614241[/snapback] Serveren må støtte PHP, noe jeg tror freehostia (som du bruker gjør). Inkluder PHP koden i siden din, slik den er, og endre filendelsen fra .html til .php Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) EDIT : Fikk til bloggfunksjonen nå! Takker for hjelp! Endret 14. mai 2007 av OjsteiN_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå