asshole Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Klikket på et av uketilbudene som Komplett reklamerer med på Hardware.no i dag, og til min store overaskelse var prisen på den annonserte Mustek V520 DVD-spilleren ikke 850kr som reklamen viser, men 985kr! Hva slags lureri er dette? Trodde Komplett var er seriøs webshop? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ser ikke ut som om de har fått tid til å oppdatere sin egen webshop enda i dag. Gi dem litt tid. Du ser at det fremdeles er forrige ukes tilbud hvis du klikker på Ukens Tilbud hos dem... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Klikket på et av uketilbudene som Komplett reklamerer med på Hardware.no i dag, og til min store overaskelse var prisen på den annonserte Mustek V520 DVD-spilleren ikke 850kr som reklamen viser, men 985kr! Hva slags lureri er dette? Trodde Komplett var er seriøs webshop? Spørr litt heller før du begynner å rope ulv-ulv. Som "Blib" sier så er det juletider og de har vel nokk med å sende forsendelser en å endre reklameskilt. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hvis du trykker på reklamen hos HW.no her på den MSI brenneren.. så er prisen faktisk lavere hos komplett enn det er reklamert for... Lenke til kommentar
asshole Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Du ser at det fremdeles er forrige ukes tilbud hvis du klikker på Ukens Tilbud hos dem... Ja så sannelig :oops: Ble bare så sinnsykt irritert, siden jeg hadde bestemt meg for å kjøpe den til tilbudspris og ble møtt av en høyere pris enn annonsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå