McMuffin Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nå som Nvidia har lansert nye drivere til Vista hadde jeg håpt at det ville gå an å spille Bf2 og CS:S med tilnærmet samme FPS som under XP. Dette gikk heller dårlig sist gang jeg brukte Vista, men vurderer nå å installere det igjen- Noen som har prøvd disse spillene med nyeste drivere og har noen sysnpunkter? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Tenker du refererer til de nyeste 8800 driverne? vertfall siste offisielle beta fra nvidia til alle kort er vel 158.24 om jeg husker rett, kom nye drivere igår eller noe men de er slik jeg har forstått det bare til 8800 kort. Uansett, jeg sitter med 158.24 og jeg syns ytelse begynner å nærme seg xp, så det kommer seg, men på en annen side så er alle spill jeg har prøvd til nå spillbare selv om jeg kanskje ikke får like mye fps som jeg fikk på xp. Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Synes også de siste driverene til Nvidia har kommet seg ganske bra. Har nesten like mye fps i BF2 og BF2142 som jeg hadde i XP. Kjører akkurat nå beta 158.42 driverene som kom ut 14. mai. Har ikke fått testet så mye enda... men ser ut til å gi et par fps ekstra i forhold til tidligere driver. Vinci Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Det er bra. Hvis jeg kan spille BF2 på med alt på fullt som i XP er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Last ned disse siste forceware driverne 160.03 fra Guru3D funker utmerket bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå