Pug Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg synes også den Asusen, Z37S ser utrolig bra ut... Synd den ikke har et bedre skjermkort. Men den vil vel klare å kjøre eldre spill sånn som WC3 osv helt greit. Hva med wow? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 både wc3 og wow går bra på asus ja. det står på sidene til multicom at den leveres fra midten av juni. æsj. jeg vil ha pc nå Lenke til kommentar
kev-yeh Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får ikke bedre pc til 2 kilo en denne http://www.multicom.no/SystemConfigurator....693%3bfl%3a1701 dette er den billigste 13,3 tommeren og veier kunn 2 kilo og er santa rosa chipset legg til mere minne og harddisk og bedre prossessor når du tipasser den Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det er jo denne pc'en vi har diskutert, kjære deg Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er jo denne pc'en vi har diskutert, kjære deg 8729752[/snapback] Hehe, men takk for bump'n! Men jeg skulle gjerne sett at den kom inn i butikken om ikke så lenge. Så vi kunne ha sett noen tester osv på den. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Multicom sier dette ang. ankomst av asusen "Hei Jeg har ingen bekreftet leveringsdato, men antatt er i slutten av Juni." Huff huff Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg er uansett forelska.. men har lyst til å se flere tester av skjermkortene.. en sammenligning Lenke til kommentar
unwill Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Denne maskinen så utrolig fin ut! Har veldig lyst på den nå ... Finnes det tester der ute som jeg kan lese på? (kanskje de har funnet ut noe der slik at jeg kan spare 10k kroner). Og hva er dette; Intel Turbo Minne er en helt ny teknologi. Gir opptil 2X raskere oppstart, og sparer opptil 20% batteritid. Kryss av her hvis du ønsker dette installert i maskinen for noe? Minne som i RAM ? eller cache? eller noe helt annet? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 En ny sak. Vet ikke helt hvordan den funker. Sjekk wikipedia Lenke til kommentar
unwill Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Så ikke ut som Wikipedia visste hva det var, men hva er det ikke hardware.no vet ? Intel Turbo Memory Intel Turbo Memory er tidligere kjent som Robson. Dette er et nytt lag med minne i maskiner for å gjøre programmer enda litt raskere. Intel Turbo Memory passer i en Mini PCIe plass internt i den bærbare og vil etter en viss tids bruk inneholde de mest brukte programmene for raskere oppstart og bruk, samt bedre batterilevetid. Teknologien fungerer med Windows Readyboost, som er en av de nye funksjonene i Vista. Kilde: http://www.hardware.no/nyheter/baerbar_pc/..._centrino/39194 Et par hundre kroner for lengre batteritid og raskere maskin er så lite i en 10k+ maskin Endret 30. mai 2007 av unwill Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 kjøper den ikke uten robson hvis du skal ha vista på den nei eller XP for den del.. funker vel på en måte som en rask "swap" partisjon, som ikke går til disk men rett i fra minnet Lenke til kommentar
pej Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har noen et ordentlig bilde av tastaturet (norske taster helst) til Asus Z37S? Evt. vet noen om det er noen andre Asus-modeller som bruker samme tastatur? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Her er noen bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hentet fra notebookreview.com Lenke til kommentar
pej Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Takker. Den maskina virker høyst aktuell for mitt vedkommende. Litt synd at de ikke har fått på plass en TrackPoint though. Får håpe det dukker opp noen tester snart. Støynivå og batterilevetid hadde vært interessant å vite. Lenke til kommentar
Bza Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 kjøper den ikke uten robson hvis du skal ha vista på den nei eller XP for den del.. funker vel på en måte som en rask "swap" partisjon, som ikke går til disk men rett i fra minnet 8736999[/snapback] Det er kun Windows Vista som kan utnytte dette "turbo-minnet": http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=122286 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå