Kramstogen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) På skolen i dag fikk et par kompiser meg til å besvime, du ser hvordan her. Er dette farlig og skadelig på noen måte? Syns det var så deilig å ikke vite noe i de sekundene når man våkner, og drømmen. Men ikke så morsomt å gjøre det gjentatte ganger hvis det kan medføre skader. Takker for alle svar. Endret 14. mai 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Videoen funket ikke, men jeg regner med at du stod å hyperventilerte før de slo deg i magen? Med litt sunt vett skjønner du at dette kan være farlig. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Prøv nå Slo meg ikke i magen, presset på brystet. Hva kan skje? Hvorfor er det skadelig? Endret 14. mai 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vil tro du kan sprenge blodkar, men jeg vet ikke. Flere som har dødd av det, da. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 I teorien er det jo farlig. Når du hyperventilerer reduseres oksygenet i lungene. Hjernen får ikke mer/nok oksygen som resulterer i den "kutter deg av" for å overleve på det lille som finnes igjen. Om det er direkte farlig veit jeg ikke, men av all sunn fornuft vil jeg si dette er farlig, og bør ikke gjøres (det er jo uansett idioti å fremprovosere denne handlingen av kroppen). Når kroppen sender et så ekstremt faresignal bør det gå opp et lys i hodet på personen som gjør det. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Håper vennene dine kan førstehjelp :!: Endret 16. mai 2007 av MongoMan Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Veeeel, når du besvimer så er det som regel fordi hjernen ikke får nok oksygen. Hvis man ikke får nok oksygen over for lang tid kan man rett og slett få hjerneskade av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå