phax Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Trenger nytt htpc kabinett, det jeg har den dag i dag er Silverstone SST-LC17, men med dybde på 42,5cm + kabler osv blir for mye. Trenger ett som er hvertfall under 40cm dybde, gjerne enda mindre hvis mulig. Pris, innenfor rimelighetens grenser. Kan si maks 3k. Men helst rimeligere selvsagt. Farge og utseende er ikke så heftig ellers da den skal bli skjult Bør være ATX, men alt av interesse. Noen gode tips? Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 BØMP. Ingen som vet om noen? Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 hmmm holder akkurat på med et Lian Li PC-C35 sjekk posten min om det her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759717&hl= men har litt varme problemer med PSUen... den begynner å bråke litt formye etter en halv time. så her må jeg kanskje få snudd PSUen slik at den tar inn luft i bunnen av kabinettet. det er forrøvrig bare 340mm dypt men går bare ann med mATX og så må du ha innebygd skjermkort og lyd viss du ikke gjør som meg tar fram BØMP. Ingen som vet om noen? 8635121[/snapback] Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=3RHT1000B&mcat=c434 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=k...t200b&mcat=c434 Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 nais, takker for tips! Lenke til kommentar
reidar76 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg er også på jakt etter et media pc kabinett som ikke er så ekstermt dypt. Et m-atx kort er jo bare ca. 24 cm dypt og ca. 24 cm bredt, så jeg kan ikke forstå hvorfor nesten samtlige kabinetter skal være bort i mot en halv meter dype. (!) Jeg har lyst på et kabinett som: - ser pent ut! (er selvfølgelig avhengig av smak) - tar m-atx kort (plass til tilleggskort er ikke nødvendig, antall harddisk plasser og type strømforsyning er uvesentlig) - maksimalt 30 cm i dybde! Da det skal passe inn i TV-benk med kabler osv. TVene har blitt slanke og flate, og det har nå også TV-benkene blitt. Høyde og bredde til kabinettet er i utgangspunktet ingen problem, men selvfølgelig innenfor normale grenser. Noen som kan hjelpe? (Pris rundt ca. 3000,- til 4000,-, men gjerne billigere.) Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg er også på jakt etter et media pc kabinett som ikke er så ekstermt dypt. Et m-atx kort er jo bare ca. 24 cm dypt og ca. 24 cm bredt, så jeg kan ikke forstå hvorfor nesten samtlige kabinetter skal være bort i mot en halv meter dype. (!) Jeg har lyst på et kabinett som: - ser pent ut! (er selvfølgelig avhengig av smak) - tar m-atx kort (plass til tilleggskort er ikke nødvendig, antall harddisk plasser og type strømforsyning er uvesentlig) - maksimalt 30 cm i dybde! Da det skal passe inn i TV-benk med kabler osv. TVene har blitt slanke og flate, og det har nå også TV-benkene blitt. Høyde og bredde til kabinettet er i utgangspunktet ingen problem, men selvfølgelig innenfor normale grenser. Noen som kan hjelpe? (Pris rundt ca. 3000,- til 4000,-, men gjerne billigere.) 8642845[/snapback] sjekk ut posten min oppe der du... det er 340mm dypt bare. og jeg har klart å modde inn skjermkort Lian Li Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå