FrilanserBob Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Fredag 29 juni får jeg noen timer til overs i Trondheim før jeg drar vidre med tog. Er det noen som har noen tips til hva en kan se i byen i løpet av noen få timer? Kommer med nattoget fra Oslo som er i Trondheim klokken 0700, og tar toget videre utpå formiddagen/tidlig ettermiddag avhengig av noen andre... Skal så klart se Nidarosdomen, Stiftsgården, torget, bryggen og den gamle bybrua, men vil ha flere tips til ting å se... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 tyholttårnet hvis du rekker....veldig fint der;) kjøp deg en kopp kaffe eller noe der... pizzaresturant i toppen, veldig god utsikt Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er det opphold, så ta deg en tur til bakklandet og nyt "gamlebyen". Flott, trang gate med koselige spisesteder og butikker. Hadde du hatt bedre tid ville jeg vurdert Munkholmen. Er digg å være der på sommeren. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Saupstadsenteret, Prix på Kattem, Bunnpris på Buran, Bunnpris i Romolslia og Migosenteret. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Sesamburger ... ikke sees, men spises Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Saupstadsenteret, Prix på Kattem, Bunnpris på Buran, Bunnpris i Romolslia og Migosenteret. 8615022[/snapback] Det der var utrolig slemt! De stedene der suger så utrolig! Er jo greit å være relativt nærme togstasjonen da i de timene, så det beste må jo være å sette seg ned på Kafè Skuret eller noe sånt. Veldig nært og likevel utrolig fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå