macciato Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har ikke peiling hvor dette emnet egentlig skal, så jeg plasserer det her Skal kjøpe ny ekstern harddisk nå snart...men jeg er liksom ikke helt sikker på hvilken jeg bør kjøpe!? hadde en E-book ting på 500gb eller noe, og den var flott! Både som til lagringa og å se på! ( den med den lysende ringen på forsiden ) Men...den datt i gulvet, og ble ødelagt Finnes det noen som kanskje tåler litt mer? men som samtidig ikke er ille å se på? og har plass til en del? den bør heller ikke koste mer enn 1500,- Sinnssykt jentete spm det her Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Denne fra Samsung anbefaler jeg. Den har mange nyere teknologier i forhold til de andre produsentene, ser noenlunde solid ut (se spoiler) i forhold til Western Digital sine eksterne harddisker med mye overflødig plast. Den har 500GB lagringsplass og faller under kravet på 1500 kroner, trenger du billigere er det bare å se på de andre modellene i serien helt ned til 949 kr (320GB). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
macciato Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Denne fra Samsung anbefaler jeg. Den har mange nyere teknologier i forhold til de andre produsentene, ser noenlunde solid ut (se spoiler) i forhold til Western Digital sine eksterne harddisker med mye overflødig plast. Den har 500GB lagringsplass og faller under kravet på 1500 kroner, trenger du billigere er det bare å se på de andre modellene i serien helt ned til 949 kr (320GB). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8634213[/snapback] Takk=) Den ser go ut den=) skal tenke på saken litt:P Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ser du har hatt en my-book og spør etter en som tåler litt mer, husk på at en harddisk ikke er lagd for å falle ifra 2 meters høyde. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Ser du har hatt en my-book og spør etter en som tåler litt mer, husk på at en harddisk ikke er lagd for å falle ifra 2 meters høyde. 8637806[/snapback] Nei jeg vet det her..men en som kan tåle at jeg kanskje drasser den med meg til folk å greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå