Gå til innhold

Kjøp av Ekstern harddisk!?

Anbefalte innlegg

Har ikke peiling hvor dette emnet egentlig skal, så jeg plasserer det her :)

Skal kjøpe ny ekstern harddisk nå snart...men jeg er liksom ikke helt sikker på hvilken jeg bør kjøpe!? hadde en E-book ting på 500gb eller noe, og den var flott! Både som til lagringa og å se på! ( den med den lysende ringen på forsiden :p )

Men...den datt i gulvet, og ble ødelagt :ermm: Finnes det noen som kanskje tåler litt mer? men som samtidig ikke er ille å se på? og har plass til en del?

den bør heller ikke koste mer enn 1500,-

Sinnssykt jentete spm det her :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne fra Samsung anbefaler jeg. Den har mange nyere teknologier i forhold til de andre produsentene, ser noenlunde solid ut (se spoiler) i forhold til Western Digital sine eksterne harddisker med mye overflødig plast. Den har 500GB lagringsplass og faller under kravet på 1500 kroner, trenger du billigere er det bare å se på de andre modellene i serien helt ned til 949 kr (320GB).

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
f132803ly5.jpg
Lenke til kommentar
Denne fra Samsung anbefaler jeg. Den har mange nyere teknologier i forhold til de andre produsentene, ser noenlunde solid ut (se spoiler) i forhold til Western Digital sine eksterne harddisker med mye overflødig plast. Den har 500GB lagringsplass og faller under kravet på 1500 kroner, trenger du billigere er det bare å se på de andre modellene i serien helt ned til 949 kr (320GB).

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
f132803ly5.jpg

8634213[/snapback]

Takk=) Den ser go ut den=) skal tenke på saken litt:P

Lenke til kommentar
Ser du har hatt en my-book og spør etter en som tåler litt mer, husk på at en harddisk ikke er lagd for å falle ifra 2 meters høyde.

8637806[/snapback]

Nei jeg vet det her..men en som kan tåle at jeg kanskje drasser den med meg til folk å greier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...