Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Verdens mest overbetalte skuespiller er jo faktisk Bruce Willis. $ 100.000.000 for The Sixth Sense - og det er åtte år siden. 8722653[/snapback] Vel, nå var det ikke bare ren lønn for skuespillet, men også fordi han hadde skrevet under på kontrakter som ga ham prosenter av hva filmen tjente, etc. 8723341[/snapback] Det har vel strengt tatt ingenting å si. Lønn er lønn, uansett hvor pengene kommer fra. 8723803[/snapback] Jo, men han ville ikke fått den samme lønna om filmen hadde blitt en fiasko. Mye (sannsynligvis mesteparten) av de $100 millionene fikk han i ettertid, og ikke som direkte lønn for selve skuespillet. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Orlando Bloom er populær pga at jenter liker. Ellers har han ikke talent! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Kiefer Sutherland er skapt til å være Jack Bauer. 8716781[/snapback] Speak the truth, brother. Spesielt i sesong 3 viser han hva han er god for når det gjelder skuespill. edit: Overbetaling er å betale noen mer enn de fortjener. Hvis Bruce Willis skriver under en kontrakt som sier at jo mer han tjener for filmselskapet, jo mer han vil ha av dem, så er jo det absolutt ikke overbetaling. Det er jo definisjonen på å tjene og fortjene pengene, ulikt skuespillere som tjener enorme summer på filmer som suger og ingen ser (hvem sa Ben Affleck?). Endret 28. mai 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 edit: Overbetaling er å betale noen mer enn de fortjener. Hvis Bruce Willis skriver under en kontrakt som sier at jo mer han tjener for filmselskapet, jo mer han vil ha av dem, så er jo det absolutt ikke overbetaling. Det er jo definisjonen på å tjene og fortjene pengene, ulikt skuespillere som tjener enorme summer på filmer som suger og ingen ser (hvem sa Ben Affleck?). 8725359[/snapback] Helt enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Overbetaling er å betale noen mer enn de fortjener. Hvis Bruce Willis skriver under en kontrakt som sier at jo mer han tjener for filmselskapet, jo mer han vil ha av dem, så er jo det absolutt ikke overbetaling. Det er jo definisjonen på å tjene og fortjene pengene, ulikt skuespillere som tjener enorme summer på filmer som suger og ingen ser (hvem sa Ben Affleck?). 8725359[/snapback] Så hvis Di Caprio hadde fått en milliard for Titanic pga prosenter, så hadde det vært fortjent, med tanke på det filmen spilte inn? Tenk før du taster. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Så hvis Di Caprio hadde fått en milliard for Titanic pga prosenter, så hadde det vært fortjent, med tanke på det filmen spilte inn?8725618[/snapback] Jeg tviler på at de hadde gått med på noe sånt, mtp at det Di Caprio og ikke en skikkelig skuespiller i en film hvor skuespill har noe å si. Men for å bruke et eksempel som er relevant, så hadde Jon Heder fortjent en god del av de enorme, uventede summene som Napoleon Dynamite brakte inn. Tenk før du taster. 8725618[/snapback] Jo mindre jeg kommenterer sånt, jo mer defensiv du virker. ^^ Endret 28. mai 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det du sier i det forrige innlegget ditt oversettes uansett som "har filmstudioet sagt at han fortjener det, så fortjener han det", og det er ikke helt riktig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det du sier i det forrige innlegget ditt oversettes uansett som "har filmstudioet sagt at han fortjener det, så fortjener han det", og det er ikke helt riktig. 8725713[/snapback] Slutt å bruke Altavistas Babelfish når du oversetter. Lenke til kommentar
haaken Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nå har jeg lest igjennom 7 og en halv side og ingen har nevnt Jean-Claude Van Damme? Snedig! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Steven Seagal kan vi ta med også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Nå har jeg lest igjennom 7 og en halv side og ingen har nevnt Jean-Claude Van Damme? Snedig! 8737727[/snapback] Det er fordi Van Damme er den barskeste skuespilleren som er. Endret 30. mai 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Liker ikke folk skuespillere i vanlige actionfilmer? Neste så sier vel noen at Arnold og Stallone er overbetale skuespillere... Endret 30. mai 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det finnes skuespillere som er flinke nok til å spille action som seriøst drama (Cruise), også finnes det skuespillere som er flinke nok til å spille det med masse selvironi når det trengs (Schwarzenegger), men veldig mange spiller for seriøst til det talentet deres klarer å bære, og da blir det fort litt dårlig (Van Damme/Seagal/Lundgren/Norris). Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ben Affleck, Josh Hartnett, Orlando Bloom og diverse fjortis skuespillere som Hillary Duff osv. *shudder* Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vet ikke om folket har nevnt Denzel Washington og heller om jeg vet om han er overbetalt men snynes nå at han spiller akkurat på de samme strengene i de seneste filmene han har kommet ut med. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 At du faktisk klarer å nevene Denzel Washington i en tråd som handler om talentløse og overbetalte skuespillere er jo en kunst i seg selv, hva blir det neste Al Pacino? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Pacino kjefter jo bare i hver film! For ikke å snakke om Walken, som har den samme sære talemåten i hver film. Og mens vi først snakker overvurdert, James Dean... "Oooh, jeg er dyp og gråter i alle filmene mine." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 For å ikke snakke om Marlon Brando som ble berømt fordi han stappet underkjeven full av ost. Og hvem kan ikke lese replikkene av en bleie, liksom? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Når det gjelder Brando, så hadde det vært bedre for karrieren hans om han droppet Gudfaren. Kan aldri tenke meg at han var fornøyd med at hans mest kjente rolletolkning var en han ikke brydde seg om. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Og mens vi først snakker overvurdert, James Dean... "Oooh, jeg er dyp og gråter i alle filmene mine." 8742130[/snapback] Nå var det jo døden hans som gjorde han til en "legende". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå