Gå til innhold

Talentløse og overbetalte skuespillere

Hakoon

Anbefalte innlegg

Jessica Alba har veldig få gode roller, forståelig med tanke på at hun ikke er en enestående skuespillerinne. Likevel synes jeg ikke hun er talentløs, hun stiller i samme klasse som de fleste skuespillerinner i samme rolle; pen å se på, få replikker, ikke kritisk til historien men hyggelig å se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jessica Alba ruler!

Du trenger hjelp...

8638051[/snapback]

hmm Oivind er babemaster her, derfor drar jeg den konklusjonen at du ikke tenker på hennes skuespiller ferdigheter heller hennes utseende. Og da er jeg ganske enig, men desverre så står det øverst i tråden "Talentløse og overbetalte skuespillere". ;)

Mange her mener også at Keanu Reeves er en dårlig skuespiller. Spiller han virkelig så dårlig i Matrix (1) og i feks Speed? Er ikke helt enig der altså.

Lenke til kommentar
Jeg synes Keanu er utrolig kul, men han har vist at han ikke klarer å spille spesielt mange roller. Han er en kul fyr, han passer perfekt til Neo-rollen, men han kunne klart roller som krever mye av skuespilleren.

8638954[/snapback]

Skjønner hva du mener og er enig som Neo er han konge :cool: . Tror jeg har sett litt for få filmer av han, men dette passer veldig til noe Jeremy sa på Top Gear.

Jeremy: Keanu Reeves acts good as British man util he opens his mouth and says "Hey dude!"

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Ikke enig. Karakterene hans er om mulig likbare, men ikke skuespilleren, IMO. :)

8633789[/snapback]

Er du sikker på at det er skuespilleren og ikke personen du ikke liker? Jeg er ikke noe fan av Tom Cruise som en offentlig person, men skuespilleren gjør en glimrende jobb i Magnolia, Top Gun, A Few Good Men, Mission Impossible og sikkert en god del flere filmer.

8633838[/snapback]

Ikke glem Eyes Wide Shut!

Tom Cruise er ingen dårlig skuespiller, bare en idiot i media.

Lenke til kommentar

Tom Cruise er kanskje en jævla idiot, men han spiller ganske bra i en del filmer, også i nyere filmer. Som Collateral og faktisk også "klodenes kamp"

Nicholas Cage er en ok skuespiller, og spilte bra i Feks the Rock, men den beste.. langt i fra

Keanu er god i matrix, i de andre filmene suger han egentlig, så kanskje litt overbetalt skuespiller

Lenke til kommentar

Undrer meg at ingen har nevnt Sylvester Stallone. :hmm: Mesteparten av det han har gjort har jo vært ganske pinlig. "Cobra" går inn i historien som noe av det værste mølet jeg har sett, og Sly tar rollen pinlig seriøst.

Ellers må jeg si meg enig i Josh Hartnett, ja. Madonna er jo også en "sikker vinner" i denne sammenhengen, men hun er jo ikke først og fremst skuespiller.

PS. oyvind_dahle - kan være lurt å ha smekkein igjen når man vurderer skuespillerprestasjoner. :p

Lenke til kommentar
Kristoffer Joner er en mye bedre skuespiller enn han.

8630121[/snapback]

Og da skal det være underforstått at Kristoffer Joner er en dårlig skuespiller?

8642062[/snapback]

Nope. Han er en utrolig god skuespiller, men han er norsk. Jeg mener at han burde fått mer kudos enn selveste Mr. Cage.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kristoffer Joner er jo en dårligere skuespiller enn selveste Brant Cotton som spilte i tidenes dårligste krigsfilm.

Lenke til kommentar
Kristoffer Joner er en mye bedre skuespiller enn han.

8630121[/snapback]

Og da skal det være underforstått at Kristoffer Joner er en dårlig skuespiller?

8642062[/snapback]

Nope. Han er en utrolig god skuespiller, men han er norsk. Jeg mener at han burde fått mer kudos enn selveste Mr. Cage.

8642474[/snapback]

Da skjønner jeg. :)
Lenke til kommentar
hadde helt glemt Collateral, når jeg så den greide jeg å se karakteren og ikke bare crazy Tom. sikkert pga. håret

8639775[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Som forøvrig har en rå håndtering av pistol i den filmen, spesielt scenen der han blir frastjelt kofferten og trekker pistolen på 0.01 sek og fyrer. Trente visstnok på dette i flere måneder, noe som synes
Lenke til kommentar
Undrer meg at ingen har nevnt Sylvester Stallone.  :hmm: Mesteparten av det han har gjort har jo vært ganske pinlig. "Cobra" går inn i historien som noe av det værste mølet jeg har sett, og Sly tar rollen pinlig seriøst.

8642124[/snapback]

Sly er ingen muggen skuespiller, selv om han kanskje er dårlig til å velge roller og har et lite register. Men han har ferdigheter. Bare se Rocky filmene og Cop Land.

Angående Tom Cruise er jeg uenig med de som mener han er talentløs. Selv i en film som MI:3, som ikke akkurat krever ekstreme ferdigheter, gjør han en god jobb. Han gjør ingen skam på seg selv i den intense åpningssekvensen, hvor han spiller mot selveste Philip Seymour Hofman, en av vår tid aller dyktige skuespillere.

Personlig synes jeg det er veldig høyt nivå på de fleste skuespillerne som holder til i Hollywood, og at det er manges oppfatninger av de som privatpersoner som ligger til grunn om man synes de er talentfulle eller ikke.

Lenke til kommentar

Nicholas Cage er den klareste kandidaten jeg kommer på. Han spiller den samme dødkjedelige rollen hver gang, og får masse penger for det. Han har gjort noen saker som er veldig bra, men altfor mye som er veldig dårlig.

Tom Cruise er absolutt ikke talentløs, men omtrent alle skuespillere i toppklassen nå for tiden er ekstremt overbetalte.

Lenke til kommentar

Uansett hva folk sier, jeg har ennå igjenne å se en film med Tom Cruise jeg faktisk liker. Overdådig, hovend blei og dårlig skuespiller synes jeg. Har aldri likt den mannen ei heller hans skuespiller prestasjoner eller hans filmer. F.eks "Klodenes kamp" er blitt hyllet som en kjempefilm, jeg for min del skulle nesten ha sovnet på kinoen da jeg så den, værre smørje skal du lete lenge etter, mye grunnet Tom "tøff gutt som aldri blir skitten" Cruise i hovedrollen. Samme med Mission Impossible filmene.

Andre tallentløse skuespillere er vel Sylvester Stallone og Chuck Norris. Hadde kanskje vært bedre filmer vis de ikke hadde vært så forbanna uovervinnelig i filmene. De kan begge overleve 200 slag i trynet fra mostanderen uten så mye å få neseblod, men de trenger selv bare å nyse på skurken for å ta han ut. Talentløst synes jeg.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Har aldri likt den mannen ei heller hans skuespiller prestasjoner eller hans filmer.

8644714[/snapback]

Hvilke filmer har du sett med ham? De beste rollene hans regnes å være i Magnolia, Born on the Fourth of July, Collateral, Eyes Wide Shut, A Few Good Men og Jerry Maguire. Hvis du ikke har sett mer enn et par av disse (hvor han for øvrig spiller svært varierte roller, han er ugjenkjennelig fra Bot4J til Magnolia) så anbefales det, da det er her han får utfolde seg og vist hva han er god for.

F.eks "Klodenes kamp" er blitt hyllet som en kjempefilm

8644714[/snapback]

Det er den egentlig ikke. På Rotten Tomatoes har den 73%, som er helt greit men ikke noe en "kjempefilm" ville hatt, mens IMDb har den på 6.3. Denne filmen regnes av folk flest til å være en helt ok film, men man kan ikke akkurat bedømme skuespillerferdighetene hans basert på en film som er kjent for spesialeffektene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...