Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ser at mange har nevnt The Rock. Syns ikke han er den mest talentløse akkurat, Gridiron Gang, Walking Tall (Som går på tv nå) Welcome to the jungle og Doom er det jeg kom på nå. Syns han spiller helt ok jeg, overbetalt er han sikkert. Fins værre skuespillere Cage er jo helt ok, kanskje litt stiv, men National Treasure var faktisk ganske tøff med han, ikke minst Face off Jet Li er en dårlig skuespiller, han kan sloss og gjør det veldig bra i filmene, men han klarer jo ikke spille noen roller bra. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jet Li er jo kung i Hero! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jet Li er en dårlig skuespiller, han kan sloss og gjør det veldig bra i filmene, men han klarer jo ikke spille noen roller bra. 9252844[/snapback] Uten at jeg skal forsvare Jet Li, så må du jo ta han for det han er. Han er jo hovedsakelig kampsport-skuespiller Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jet Li er en dårlig skuespiller, han kan sloss og gjør det veldig bra i filmene, men han klarer jo ikke spille noen roller bra. 9252844[/snapback] Uten at jeg skal forsvare Jet Li, så må du jo ta han for det han er. Han er jo hovedsakelig kampsport-skuespiller 9254189[/snapback] Har du sett denne? Ja, Directors cut er noe fantastisk mye bedre enn originalen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Justin Timberlake Jeg pisser på mannen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ben Afleck. Det finnes ingenting som er bra med denne mannen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Mel Gibson: Helt håpløs i eks. Signs. Passer best som irriterende politimann med hockeysveis Bruce Willis: Bare pinlig å se han i filmer som The Sixth Sense og Unbreakable. Han bør holde seg til Die Hard-filmene. Madonna: Absolutt tidenes verste hollywoodskuespiller. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Bruce Willis: Bare pinlig å se han i filmer som The Sixth Sense og Unbreakable. Han bør holde seg til Die Hard-filmene. 9254690[/snapback] Hva i...? Bruce gjorde da en fantastisk jobb i begge de to filmene! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Mel Gibson: Helt håpløs i eks. Signs. Passer best som irriterende politimann med hockeysveis Bruce Willis: Bare pinlig å se han i filmer som The Sixth Sense og Unbreakable. Han bør holde seg til Die Hard-filmene. 9254690[/snapback] Er du seriøs nå? Bruce Willis gjorde da en kjempe bra jobb i begge de to filmene. Signs er vel ikke Mel Gibson's beste film, men han er da ingen dårlig skuespiller. Han har flere gode roller utenom Dødelig Våpen-filmene, f.eks Bareheart. Endret 11. august 2007 av Bakke Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) *slett* Endret 11. august 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Bruce Willis: Bare pinlig å se han i filmer som The Sixth Sense og Unbreakable. Han bør holde seg til Die Hard-filmene. 9254690[/snapback] Han gjør kjempe jobb i begge filmene, for å ikke snakke om twelve monkeys, der gjør han en jobb som han fortjente en oscar for. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vin Diesel- Bare en talentløs "tøff-i-Trynet" skuespiller. Steven Seagal(?) - Det samme om han her bare at han her er litt mer komisk, har alltid samme utrykk Matt Damon- liker han bare ikke men syntes han var god i The Departed. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Matt Damon- liker han bare ikke Da er det vel litt usaklig å poste ham i en tråd om talentlöse skuespillere? men syntes han var god i The Departed. Se ovenfor. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Min stemme går til Kiefer Sutherland. 8716693[/snapback] grrr helt uenig! han fortjener hver og en krone! http://24fans.net/videos/highest_paid_tv_actor/ Fortjent Kiefer! Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Adam Sandler er en helt forferdelig skuespiller. Han er morsom til tider men skuespillet hans tåler jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Adam Sandler er en helt forferdelig skuespiller. Han er morsom til tider men skuespillet hans tåler jeg rett og slett ikke. 9257973[/snapback] Har du sett "Punch-drunk love" av Paul Thomas Anderson? Er personlig dritlei de såkalte Sandler-komediene, men her er mannen rett og slett glimrende. Fikk ihvertfall meg til å endre mening om mannen. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har du sett "Punch-drunk love" av Paul Thomas Anderson? Er personlig dritlei de såkalte Sandler-komediene, men her er mannen rett og slett glimrende. Fikk ihvertfall meg til å endre mening om mannen. 9258014[/snapback] Har ikke fått sett den enda nei. Får se om jeg kan få leid den eller noe. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Adam Sandler er en helt forferdelig skuespiller. Han er morsom til tider men skuespillet hans tåler jeg rett og slett ikke. 9257973[/snapback] Syns Longest Yard er en god film jeg, litt komedie med han i hvertfall, selvom det er flere stjerner i filmen som er gode. Click er heller ikke så ille, morsom film Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg kan som regel tåle Adam Sandler, men stemmen hans blir forbanna irriterende i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå