Mushaboom Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja, om du synes han er talentløs så liker du ham nok ikke - men snu på flisa. Bare fordi du ikke liker ham, så er han talentløs? EDIT. Forøvrig likte jeg I, Spy - 8791983[/snapback] Du fremstår jo faktisk som gjennomført latterlig. Snu på flisa? Jeg har ikke noe til overs for enkelte skuespillere FORDI jeg ikke synes de gjør gode roller. Ikke fordi jeg har noe i mot de i utgangspunktet og dermed må skylde på at de er talentløse for å begrunne meg selv. Djeeeez. (..)og Showtime er god. Finnes ingen subjektive meninger om den filmen. Den er god. Sånn er det. Det er fint med personlige meninger, men det er ikke "sånn det er" fordi. Showtime ligger forøvrig på 5.3/10 på Imdb.com og på 24% (av 100% doh) på 'Rotten Tomatoes'. Alle vet hva Imdb er, og for de som ikke har peiling så er RT.com en samling av mangfoldige reviews av filmer hvor man regner snittet av disse om til prosent. Sånn, nå har jeg bevist at du tar feil, ihvertfall ifølge. dine egne standarer for diskusjon/argumentering.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du skjønte ikke helt hva jeg mente. Det finnes da skuespillere man ikke liker - men de trenger da ikke være talentløse, sett på en "objektiv" måte? Jeg var forresten temmelig sarkastisk om Showtime... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du skjønte ikke helt hva jeg mente. Det finnes da skuespillere man ikke liker - men de trenger da ikke være talentløse, sett på en "objektiv" måte? 8793877[/snapback] Det gjør det nok, men poenget til Tiamin var at han mente at Murhpy var en dårlig skuespiller, og dermed mislikte han ham. Not the other way around. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Keanu Reeves. liker ikke han som skuespille, alle filmene han er i føler jeg at han spiller noelunde samme rolle. Steinansikt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg må bare si at jeg digger Keanu Reeves. Men Ben Affleck derimot. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Eneste filmen jeg kommer på som Keanu Reeves har passet i, må være matrix. Utenom den filmen har jeg ikke mye til overs for fyren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Point Break er hans beste rolle, My Own Private Idaho er hans beste film, Matrix vil han alltid (og med god grunn) huskes for. Bill & Ted er phun xD Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Men Ben Affleck derimot. 8801401[/snapback] Ben Affleck i Boiler room er både overbevisende og solid. Må være noen av de få filmene han har prestert på et tilfredstillende nivå. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Syns egentlig Ben Affleck får litt vel mye pes. Greit, han er dårlig, men han er da ikke det verste som noen gang har skjedd filmindustrien heller. Da er Keanu Reeves verre. Fyren har karisma som en planke og er stiv som en i tillegg, og dessuten har han ett toneleie å snakke i. Han skulle aldri sluttet å lage filmer som Bill&Ted, der er han jo i storform. Men som seriøs skuespiller; Nei. (Har forøvrig ikke sett My Private Idaho, hører at han egentlig klarer seg ganske bra der, men inntil da kommer han verst ut i min bok. Nicholas Cage er en fyr jeg heller ikke har noe særlig til overs for, men han har da en og annen grei rolle. Likevel, skuespill er ikke hans sterkeste side (forhåpentligvis). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Syns egentlig Ben Affleck får litt vel mye pes. Greit, han er dårlig, men han er da ikke det verste som noen gang har skjedd filmindustrien heller. Da er Keanu Reeves verre. Fyren har karisma som en planke og er stiv som en i tillegg, og dessuten har han ett toneleie å snakke i. Han skulle aldri sluttet å lage filmer som Bill&Ted, der er han jo i storform. Men som seriøs skuespiller; Nei. (Har forøvrig ikke sett My Private Idaho, hører at han egentlig klarer seg ganske bra der, men inntil da kommer han verst ut i min bok. Nicholas Cage er en fyr jeg heller ikke har noe særlig til overs for, men han har da en og annen grei rolle. Likevel, skuespill er ikke hans sterkeste side (forhåpentligvis). 9243076[/snapback] Second that. Affleck får faktisk for mye pes Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Den dårligste skuespilleren av dem alle er nok Steven Seagal, men jeg er ikke sikker på om han er overbetalt. Ellers har vi jo ... Jo, Keanu Reeves Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 The Rock er overbetalt og talentløs! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 The Rock (Dwayne Douglas) er en wrestler, han hører (etter min mening) ikke hjemme i film. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Men Ben Affleck derimot. 8801401[/snapback] Psh. Afflect er kul nok. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 The Rock (Dwayne Douglas) er en wrestler, han hører (etter min mening) ikke hjemme i film. 9243634[/snapback] Opprinnelig football-spiller, SÅ wrestler, og nå er han i filmbransjen, stedet han absolutt ikke hører hjemme! Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Wesley Snipes, alle dei stygge blikka han har. haha Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ser at noen har nevnt Madonna tidligere i tråden, og jeg er enig. Kan dessverre ikke si at hun burde holdt seg til musikken, for jeg kan ikke fordra henne som artist heller Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 50 cent? Kanskje ikke nok "film"-erfaring, men føler meg ganske sikker på at han er rimelig overbetalt Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 50 Cent er vel ikke mye å skryte av enten det gjelder film eller musikk Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Veldig mange klasseskuespillere som har blitt nevnt i denne tråden her føler jeg. Denzel Washington, Tom Cruise, Brad Pitt mfl. fatter ikke hvordan man kan nevne disse i en tråd om talentløse skuespillere. For meg seiler nok Steven Seagal opp som en av de skuespillerne jeg synes er mest talentløs. I roller der han bare skal sloss er han vel grei nok, men i mange av filmene er det også en del dialoger og seriøse scener hvor han ikke helt klarer å prestere. Jeg vet i grunnen ikke om han er overbetalt, men talentløs er han. Orlando Bloom kan jeg vel også si meg enig i, selv om han passer forholdsvis bra i rollen som Legolas, men ellers er det ganske så tynt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå