Olum Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hugh Grant. Verre skuespiller skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jennifer Lopez må være den værste etter min mening. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hugh Grant. Verre skuespiller skal du lete lenge etter. 8783373[/snapback] Han er jo kostelig. Tror det er på tide å se Love Actually igjen nå. Endret 5. juni 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 orlando bloom, kongen av alt kvalmt. cage synes jeg gjør gode jobber i de filmer av han jeg har hatt interessen av å sett. men slike vurderinger blir ofte skjeve, hadde jeg sett vinnie jones i kun xmen hadde han kommer opp i denne tråden. hadde jeg sett ham kun i snatch hadde han kommet opp som kongen av alt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ben Affleck og Josh Hartnett. Da spesielt Hartnett, men kanskje enda mer spesielt Affleck. Klarer ikke bestemme meg for hvem av dem som er verst ^^ 8612168[/snapback] Ben Affleck tar kaka her i gården. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med Eddie Murphy? 8788771[/snapback] En av tidenes mest hysteriske komikere og en glitrende skuespiller med noen uheldige innslag i karrieren. Ja, hva med han? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Eddie Murphy er da så absolutt ikke en talentløs og overbetalt skuespiller, mener jeg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tråden har vel utviklet seg fra "Talentløse og overbetalte skuespillere" til "Hvilke skuespillere liker du ikke". En meget velkjent utvikling. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med Eddie Murphy? 8788771[/snapback] Begrunn - vær så snill, begrunn! Uansett om han hadde vært en sugen skuespiller (noe han ikke er), så kunne man ikke kalle ham dårlig, fordi han har verdens mest brilliante latter. Et facto. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå glemte jeg faktisk fornavnet på fyren jeg skulle nevne. Etternavnet er iallefall Schneider. Aha, der fant jeg det på imdb. ROB SCHNEIDER! Får denne karen penger for det han gjør, så er han overbetalt. Det samme gjelder Owen Wilson. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Eddie Murphy er imo en av verdens beste skuespillere. Ser ut til at det er delte meninger på forumet her. Det er vel ikke noe nytt edit: brukte feil smiley, så hele sammenhengen ble feil Endret 5. juni 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Det er vel ikke noe nytt 8791436[/snapback] Uh, det er et forum. Slå opp ordet i lexicon. Nå glemte jeg faktisk fornavnet på fyren jeg skulle nevne. Etternavnet er iallefall Schneider.Aha, der fant jeg det på imdb. ROB SCHNEIDER! Får denne karen penger for det han gjør, så er han overbetalt. Det samme gjelder Owen Wilson. 8791427[/snapback] Vel, jeg tviler på at han er veldig overbetalt. Talentløs... tjaaa, ikke akkurat noen Oscar-kandidat nei. ^^ ...Men Deuce Bigalow (1'ern) er genial. Endret 5. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Begrunn - vær så snill, begrunn! Uansett om han hadde vært en sugen skuespiller (noe han ikke er), så kunne man ikke kalle ham dårlig, fordi han har verdens mest brilliante latter. Et facto. Latteren Til Eddie Murphy er konge :!: I Beverly Hills Cop, tror jeg flirte hver gang man hørte den latteren. Endret 5. juni 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er vel ikke noe nytt 8791436[/snapback] Uh, det er et forum. Slå opp ordet i lexicon. 8791468[/snapback] Brukte feil smiley Mente ikke at det var negativt. Bare ville påpeke det på en humoristisk måte. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hva med Eddie Murphy? 8788771[/snapback] En av tidenes mest hysteriske komikere og en glitrende skuespiller med noen uheldige innslag i karrieren. Ja, hva med han? 8788913[/snapback] Jeg nevner i fleng: The Haunted Mansion Daddy Day Care I Spy Pluto Nash Showtime edit: Tråden har vel utviklet seg fra "Talentløse og overbetalte skuespillere" til "Hvilke skuespillere liker du ikke".En meget velkjent utvikling. 8789720[/snapback] Hvis du synes en skuespiller er talentløs så sier det seg selv at du ikke liker han/henne heller. Definisjonen på talentløs i en tråd som denne bestemmes ikke av flertallet her på forumet, men kommer som en personlig mening. Jeg klarer ikke å se "super-talentet" til Eddie Murphy, og hans innsats i Beverly Hills Cop sammenligner jeg med Martin Lawrences' på en dårlig dag. Endret 5. juni 2007 av Tiamin Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) mange skuespillere har gjort dårlige roller/filmer, betyr ikke at de er dårlige skuespillere da. Endret 5. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hva med Eddie Murphy? 8788771[/snapback] En av tidenes mest hysteriske komikere og en glitrende skuespiller med noen uheldige innslag i karrieren. Ja, hva med han? 8788913[/snapback] Jeg nevner i fleng: The Haunted Mansion Daddy Day Care I Spy Pluto Nash Showtime 8791552[/snapback] Aha. Filmene er dårlige, så da suger skuespilleren. Helt enig.... Hvis du synes en skuespiller er talentløs så sier det seg selv at du ikke liker han/henne heller. Definisjonen på talentløs i en tråd som denne bestemmes ikke av flertallet her på forumet, men kommer som en personlig mening. Jeg klarer ikke å se "super-talentet" til Eddie Murphy, og hans innsats i Beverly Hills Cop sammenligner jeg med Martin Lawrences' på en dårlig dag. Ja, om du synes han er talentløs så liker du ham nok ikke - men snu på flisa. Bare fordi du ikke liker ham, så er han talentløs? EDIT. Forøvrig likte jeg I, Spy - og Showtime er god. Finnes ingen subjektive meninger om den filmen. Den er god. Sånn er det. Endret 5. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Snakker vi overbetalt, så kan vi nevne navn som de Niro og Eddie Murphy. De har ikke gjort gode roller på evigheter, og akkurat som Affleck så har navnet mistet sin slagkraft. Etter The Jerk var Steve Martin det største navnet i Hollywood, Chevy Chase var tidenes etter Caddyshack og Fletch, men ingen av navnene i dette innlegget er navn som drar folk til boxofficen lenger og flere av filmene gjøre det mye dårligere enn forventet. Da kan man trygt kalle dem overbetalte, selv om alle sammen hadde talent. Det er bare så mye lettere å få 20 millioner for å dukke opp på settet hver dag, men etterhvert vil det ta slutt. Jeg støtter dermed Tiamin i at de nevnte er overbetalte, selv om de har bevist (for 10-20 år siden) at de ikke er talentløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå