Gå til innhold

Talentløse og overbetalte skuespillere


Hakoon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

orlando bloom, kongen av alt kvalmt.

 

cage synes jeg gjør gode jobber i de filmer av han jeg har hatt interessen av å sett.

 

men slike vurderinger blir ofte skjeve, hadde jeg sett vinnie jones i kun xmen hadde han kommer opp i denne tråden. hadde jeg sett ham kun i snatch hadde han kommet opp som kongen av alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva med Eddie Murphy?

8788771[/snapback]

 

En av tidenes mest hysteriske komikere og en glitrende skuespiller med noen uheldige innslag i karrieren. Ja, hva med han?

Lenke til kommentar

Eddie Murphy er imo en av verdens beste skuespillere.

Ser ut til at det er delte meninger på forumet her.

 

 

 

 

 

Det er vel ikke noe nytt :roll:

 

edit: brukte feil smiley, så hele sammenhengen ble feil :p

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Det er vel ikke noe nytt  :hrm:

8791436[/snapback]

 

Uh, det er et forum. Slå opp ordet i lexicon.

 

Nå glemte jeg faktisk fornavnet på fyren jeg skulle nevne. Etternavnet er iallefall Schneider.

Aha, der fant jeg det på imdb. ROB SCHNEIDER! Får denne karen penger for det han gjør, så er han overbetalt. Det samme gjelder Owen Wilson.

8791427[/snapback]

 

Vel, jeg tviler på at han er veldig overbetalt. Talentløs... tjaaa, ikke akkurat noen Oscar-kandidat nei. ^^

...Men Deuce Bigalow (1'ern) er genial.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Begrunn - vær så snill, begrunn! Uansett om han hadde vært en sugen skuespiller (noe han ikke er), så kunne man ikke kalle ham dårlig, fordi han har verdens mest brilliante latter. Et facto.

 

Latteren Til Eddie Murphy er konge :!: I Beverly Hills Cop, tror jeg flirte hver gang man hørte den latteren.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Hva med Eddie Murphy?

8788771[/snapback]

 

En av tidenes mest hysteriske komikere og en glitrende skuespiller med noen uheldige innslag i karrieren. Ja, hva med han?

8788913[/snapback]

Jeg nevner i fleng:

 

The Haunted Mansion

Daddy Day Care

I Spy

Pluto Nash

Showtime

 

edit:

Tråden har vel utviklet seg fra "Talentløse og overbetalte skuespillere" til "Hvilke skuespillere liker du ikke".

En meget velkjent utvikling.

8789720[/snapback]

Hvis du synes en skuespiller er talentløs så sier det seg selv at du ikke liker han/henne heller. Definisjonen på talentløs i en tråd som denne bestemmes ikke av flertallet her på forumet, men kommer som en personlig mening.

 

Jeg klarer ikke å se "super-talentet" til Eddie Murphy, og hans innsats i Beverly Hills Cop sammenligner jeg med Martin Lawrences' på en dårlig dag.

Endret av Tiamin
Lenke til kommentar
Hva med Eddie Murphy?

8788771[/snapback]

 

En av tidenes mest hysteriske komikere og en glitrende skuespiller med noen uheldige innslag i karrieren. Ja, hva med han?

8788913[/snapback]

Jeg nevner i fleng:

 

The Haunted Mansion

Daddy Day Care

I Spy

Pluto Nash

Showtime

8791552[/snapback]

 

Aha. Filmene er dårlige, så da suger skuespilleren. Helt enig....

 

Hvis du synes en skuespiller er talentløs så sier det seg selv at du ikke liker han/henne heller. Definisjonen på talentløs i en tråd som denne bestemmes ikke av flertallet her på forumet, men kommer som en personlig mening.

 

Jeg klarer ikke å se "super-talentet" til Eddie Murphy, og hans innsats i Beverly Hills Cop sammenligner jeg med Martin Lawrences' på en dårlig dag.

 

Ja, om du synes han er talentløs så liker du ham nok ikke - men snu på flisa. Bare fordi du ikke liker ham, så er han talentløs? :hmm:

 

EDIT. Forøvrig likte jeg I, Spy - og Showtime er god. Finnes ingen subjektive meninger om den filmen. Den er god. Sånn er det.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Snakker vi overbetalt, så kan vi nevne navn som de Niro og Eddie Murphy. De har ikke gjort gode roller på evigheter, og akkurat som Affleck så har navnet mistet sin slagkraft. Etter The Jerk var Steve Martin det største navnet i Hollywood, Chevy Chase var tidenes etter Caddyshack og Fletch, men ingen av navnene i dette innlegget er navn som drar folk til boxofficen lenger og flere av filmene gjøre det mye dårligere enn forventet. Da kan man trygt kalle dem overbetalte, selv om alle sammen hadde talent. Det er bare så mye lettere å få 20 millioner for å dukke opp på settet hver dag, men etterhvert vil det ta slutt.

 

Jeg støtter dermed Tiamin i at de nevnte er overbetalte, selv om de har bevist (for 10-20 år siden) at de ikke er talentløse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...