Gå til innhold

Talentløse og overbetalte skuespillere


Hakoon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Owen Wilson og Colin Farrel. Sukk. Blir så oppgitt når jeg ser trynet på de der.

8713779[/snapback]

 

Owen Wilson underspiller perfekt. Han er herlig.

Lenke til kommentar
Ashton Kutcher er ikke talentløs. Han er veldig flink til å spille komedie i That '70s Show, og taklet The Guardian veldig bra også.

8714261[/snapback]

 

Huff, 70's Show må da være hans absolutt svakeste testament. Han spiller dog godt i flere andre komedier, og flere seriøse filmer. Vil ikke påstå at han er noen dårlig skuespiller. Han spiller en rekke forskjellige roller, og klarer da som oftest å leve seg godt nok inn. :yes:

 

Herregud så mange dårlige eksempler i denne tråden. ->Oscarvinneren<- Cage for eksempel: en fantastisk skuespiller. Jeg vet at det er mange som ikke liker ham, men det betyr ikke at han er en dårlig rolletolker.

Skulle det ha noe å si? Whoopi Goldberg og Cher har vunnet Oscar. Jeg synes ikke rolletolkningen hans er dårlig, han beviser med Adaption og Leaving Las Vegas at han så vidt kan om han virkelig, virkelig har lyst. Problemet er bare at han tydeligvis aldri har lyst, ettersom han alltid velger middelmådige actionfilmer hvor han kan spille "seg selv". Trøtt type. Ikke talentløs, men slettes ikke noen gigant, spør du meg.

 

Hva talentløse og overbetalte skuespillere angår, så er kongen, som nevnt, Orlando Bloom. Mindre substans og penere ytre skal man lete lenge etter.

8705763[/snapback]

Uuuuh.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Min stemme går til Kiefer Sutherland.

8716693[/snapback]

 

like Kiefer før, han gjør jo en god rolle i både youg guns 1 & 2 samt three muskeeters.

 

men etter 24 har jeg mista helt smaken på han, nå tåler jeg ikke trynet på karen og blir gretten at folk setter han høyere enn faren sin når det kommer til kvalitet som skuespiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Herregud så mange dårlige eksempler i denne tråden. ->Oscarvinneren<- Cage for eksempel: en fantastisk skuespiller. Jeg vet at det er mange som ikke liker ham, men det betyr ikke at han er en dårlig rolletolker.

Skulle det ha noe å si? Whoopi Goldberg og Cher har vunnet Oscar. Jeg synes ikke rolletolkningen hans er dårlig, han beviser med Adaption og Leaving Las Vegas at han så vidt kan om han virkelig, virkelig har lyst. Problemet er bare at han tydeligvis aldri har lyst, ettersom han alltid velger middelmådige actionfilmer hvor han kan spille "seg selv". Trøtt type. Ikke talentløs, men slettes ikke noen gigant, spør du meg.

 

Alltid velger actionfilmer der han kan spille "seg selv"? Hva med Wild at Heart, Leaving Las Vegas, City of Angels, Bringing Out the Dead, The Family Man, Matchstick Men, The Weather Man osv. Actionfilmer? I think not.

 

Hva talentløse og overbetalte skuespillere angår, så er kongen, som nevnt, Orlando Bloom. Mindre substans og penere ytre skal man lete lenge etter.

8705763[/snapback]

Uuuuh.

8716587[/snapback]

 

Hva da?

Lenke til kommentar
Herregud så mange dårlige eksempler i denne tråden. ->Oscarvinneren<- Cage for eksempel: en fantastisk skuespiller. Jeg vet at det er mange som ikke liker ham, men det betyr ikke at han er en dårlig rolletolker.

Skulle det ha noe å si? Whoopi Goldberg og Cher har vunnet Oscar. Jeg synes ikke rolletolkningen hans er dårlig, han beviser med Adaption og Leaving Las Vegas at han så vidt kan om han virkelig, virkelig har lyst. Problemet er bare at han tydeligvis aldri har lyst, ettersom han alltid velger middelmådige actionfilmer hvor han kan spille "seg selv". Trøtt type. Ikke talentløs, men slettes ikke noen gigant, spør du meg.

 

Alltid velger actionfilmer der han kan spille "seg selv"? Hva med Wild at Heart, Leaving Las Vegas, City of Angels, Bringing Out the Dead, The Family Man, Matchstick Men, The Weather Man osv. Actionfilmer? I think not.

Vel, jeg synes da fortsatt han spiller "seg selv" i Matchstick Men og Weather Man. Forøvrig spiller han forferdelig likt i Bringing Out The Dead, Wild at Heart og Leaving Las Vegas. Kanskje det ikke er meningen i utgangspunktet, men jeg synes da det er vanskelig å se mye forskjell.

 

Men jeg så Adaption igjen i går, og der spiller han stort sett en rolle jeg respekterer høyt.

 

Hva talentløse og overbetalte skuespillere angår, så er kongen, som nevnt, Orlando Bloom. Mindre substans og penere ytre skal man lete lenge etter.

8705763[/snapback]

Uuuuh.

8716587[/snapback]

 

Hva da?

8716786[/snapback]

 

Nei jeg syntes bare det var litt snålt. Du må lete lenge for å finne noen som ser bedre ut enn Orlando Bloom?

 

EDIT: Tull med sitering.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vel, jeg synes da fortsatt han spiller "seg selv" i Matchstick Men og Weather Man. Forøvrig spiller han forferdelig likt i Bringing Out The Dead, Wild at Heart og Leaving Las Vegas. Kanskje det ikke er meningen i utgangspunktet, men jeg synes da det er vanskelig å se mye forskjell.

 

Nå er du useriøs. Seg selv i Matchstick Men? Likt i Wild at Heart, Bringing Out the Dead og Leaving Las Vegas? Bare fordi han ser lik ut, betyr det ikke at han spiller likt, vet du.

 

Og ja, det skal godt gjøres å finne en skuespiller med bedre ytre enn Bloom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Wesley Snipes er jo GUD over nattsendte actionfilmer på TV Norge. Passenger 57, New Jack City, Drop Zone og ikke minst Demolition Man. Jeg digger fyren. For gode rolleprestasjoner se gjerne Jungle Fever og The Fan.

Lenke til kommentar
Vel, jeg synes da fortsatt han spiller "seg selv" i Matchstick Men og Weather Man. Forøvrig spiller han forferdelig likt i Bringing Out The Dead, Wild at Heart og Leaving Las Vegas. Kanskje det ikke er meningen i utgangspunktet, men jeg synes da det er vanskelig å se mye forskjell.

 

Nå er du useriøs. Seg selv i Matchstick Men? Likt i Wild at Heart, Bringing Out the Dead og Leaving Las Vegas? Bare fordi han ser lik ut, betyr det ikke at han spiller likt, vet du.

 

Og ja, det skal godt gjøres å finne en skuespiller med bedre ytre enn Bloom.

8716919[/snapback]

 

Jeg skal ikke krangle mer på disse to punktene. Takk "gud" for at det er lov å være uenig.

 

Personlig ser jeg mer på kvinner, jeg da. Men det får være din sak. Smak og behag.

Lenke til kommentar
Personlig ser jeg mer på kvinner, jeg da. Men det får være din sak. Smak og behag.

8717122[/snapback]

 

Redd for guttelus? :) De aller fleste klarer å se om en mann ser bra ut eller ikke. Det betyr ikke at man blir tiltrukket av de.

 

Jeg erstatter forresten gjerne Owen Wilson med Orlando Bloom. Owen Wilson var et dårlig eksempel i denne tråden, da han sikkert både er en grei skuespiller og lavt betalt for alt jeg vet. Jeg er bare lei av å se trynet på han.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...