Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ta opp 3 fag.

Anbefalte innlegg

Går nå VK1, og får mest sansynlig 3-ere i mx fys og kj. Dette synes jeg selv er alt for dårlig, og vil trekke ned snittet når jeg skal søke på studier. Skal fortsette med mx og fys neste år, kj bytter jeg ut mot noe annet. Vil det være mulig å fortsette neste år, med vk2 kursene for disse fagene, for så å ta opp de tre fagene jeg fikk 3-ere i i år etter 3de klasse og russetiden er over? Altså gå på skolen et helt år, men bare ha disse fagene, og så bytte ut karaktere om de blir bedre?

Eventuelt for å ikke "kaste bort" et helt år, er det noen mulighet for å ta igjen dette i noen ferier, eller eventuelt å bare kjøpe bøkene neste års 2. klasse bruker, og bli med på prøvene deres? Selvom dette vil kreve en del av meg, men det skal sies at jeg har en del å gå på... :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går nå VK1, og får mest sansynlig 3-ere i mx fys og kj. Dette synes jeg selv er alt for dårlig, og vil trekke ned snittet når jeg skal søke på studier. Skal fortsette med mx og fys neste år, kj bytter jeg ut mot noe annet. Vil det være mulig å fortsette neste år, med vk2 kursene for disse fagene, for så å ta opp de tre fagene jeg fikk 3-ere i i år etter 3de klasse og russetiden er over? Altså gå på skolen et helt år, men bare ha disse fagene, og så bytte ut karaktere om de blir bedre?

Eventuelt for å ikke "kaste bort" et helt år, er det noen mulighet for å ta igjen dette i noen ferier, eller eventuelt å bare kjøpe bøkene neste års 2. klasse bruker, og bli med på prøvene deres? Selvom dette vil kreve en del av meg, men det skal sies at jeg har en del å gå på... :innocent:

8610118[/snapback]

Absolutt mulig. Du burde snakke med rådgiver ellerno om det. Jeg skal også gjøre det, men ikke faen om jeg tar siste året på nytt på den dritt skolen jeg går på.

Hvis du har litt penger og er villig til å betale for skole så ville jeg forslå en eller annen privat skole. Det er det jeg skal. Så råder det til å sjekke opp med rådgiver før du gjør noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...