Iyon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Heisann Er det bare meg eller var Ragnhildur Jonsdottir som presenterte poengene fra Island på Lørdag hinsides vakker? Har prøvd å finne ut mer om henne, men er ikke mye å lese på wikipedia, og finner kun små bilder på google, noen som vet noe om henne eller har noen fine bilder? Jørgen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Kan ikke huske hvordan hun så ut, men jeg ser at hun var Miss Island i 2003, så da kan det vel ikke være så ille. Edit: Hun her? Endret 14. mai 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Jepp, det er damen, fire år gammelt bilde, minst. Hvis bildet ble lagt ut da hun ble Miss. Hadde vært jovialt å finne noen store fine bilder tatt profft, liksom. Jaja. Skjønn dame ikke sant? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ble sjokkert over å se noe pent etter pensjonisten(?) som delte ut russernes poeng. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Hehe, jeg er fra Island og bor her nå. Hun var miss Island og deltok i miss world. Hun er nå programleder for et debattprogram på Island. Hun er faktisk ganske smart til å være miss! http://www.ruv.is/kastljos/ Her er linker (på islandsk) til programmet som hun er i 8631055[/snapback] Ja, hun slo meg som alt annet enn en blond bimbo à la boobs-are-ok-Lene, virket reflektert og våken, det lille man så av henne... Kjipt at jeg ikke kan islands, her jeg sitter og ser på islands debatt på webtv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå