Xtra Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nettopp,hun spiller kun på kropp og jeg misliker det sterkt hos kvinnelige sangene. Hvorfor? Det er dagens bilde for de aller fleste kvinnelige sangere/artister i dag. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Det meste av bra musikk ble vell egentlig laget på 60 tallet under påvirkning av lsd, det meste som er laget etterpå kan vell sees på som komersielt søppel 8810018[/snapback] Hahahaha, du kødder. Endret 8. juni 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvorfor? Det er dagens bilde for de aller fleste kvinnelige sangere/artister i dag. Er absolutt ikke alle kvinnelige sangere som gjør det, og mange som i det minste gjør det på en mer smakfull måte enn Rihanna. Som Nelly Furtado, Joss Stone(Muligens ikke i samme grad nå) og Shakira. Pluss at jeg føler disse har stemmen med seg i en helt annen grad enn Rihanna. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvorfor? Det er dagens bilde for de aller fleste kvinnelige sangere/artister i dag. Er absolutt ikke alle kvinnelige sangere som gjør det, og mange som i det minste gjør det på en mer smakfull måte enn Rihanna. Som Nelly Furtado, Joss Stone(Muligens ikke i samme grad nå) og Shakira. Pluss at jeg føler disse har stemmen med seg i en helt annen grad enn Rihanna. 8811176[/snapback] Nå har jeg aldri hevdet av Rihanna har en bedre sangstemme enn Joss Stone (som forøvrig har en nydelig stemme) og Nelly Furtado. Men jeg trodde du mente at de fleste ikke gjør det, men nå leste jeg at du snakket om å gjøre det på en "smakfull måte". Da er vi totalt enige. Uansett hvor mye vi vrir og vender på det har Rihanna en av de bedre kroppene jeg har sett på en 19-åring. (nei jeg har selvfølgelig ikke sett alle, tenker på kjendiser osv) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg valgte de som eksempler og kan gjerne fortsette med å ramse opp,men det blir i overkant kjedelig Ja,jeg mener at om man skal bruke kroppen som et verktøy for å selge flere plater finnes det langt bedre måter å gjøre det på enn sånn jeg føler Rihanna gjør det. Ja,mange mener hun har en fantastisk kropp. Men da kan hun for min del heller satse på å bli modell,skuespiller eller noe i den gata da jeg syns hun får mer penger og oppmerksomhet enn hun fortjener(som er det topic her går ut på). Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Men da kan hun for min del heller satse på å bli modell,skuespiller eller noe i den gata da jeg syns hun får mer penger og oppmerksomhet enn hun fortjener(som er det topic her går ut på). Det er (som oftest) vanskeligere å lykkes som skuespiller enn som artist. Med å lykkes mener jeg da å få roller i store/gode filmer og/eller TV-serier. Nå som hun allerede har en platekontrakt med et stort selskap, ser jeg ingen grunn for henne til å snu. Det er mer sannsynlig at når sangkarrieren hennes er over, at hun vil prøve seg på filmen, tror da jeg. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er (som oftest) vanskeligere å lykkes som skuespiller enn som artist. Med å lykkes mener jeg da å få roller i store/gode filmer og/eller TV-serier. Nå som hun allerede har en platekontrakt med et stort selskap, ser jeg ingen grunn for henne til å snu. Det er mer sannsynlig at når sangkarrieren hennes er over, at hun vil prøve seg på filmen, tror da jeg. Nja,ser man bra ut kan det funke uansett. Sett mer enn nok bevis på det gjennom årene. Men du har helt rett,hun har jo faktisk fått seg en kontrakt og tjener penger så hun er nok fornøyd,men jeg syns hun passer i kategorien trådstarter spør om. Ferdig med det. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Synes Mims er den mest talentløse rapperen noen gang, men jeg vet at det finnes gode rappere der ute. Vil noen tro at rappebransjen er mest utsatt for folk som bare er i den for å tjene penger? Eller er det kanskje noe annet? Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Faktisk så vet jo ikke vi hvor mye de tjener, klæra, "bling-blingen", bilene og alt de flakser rundt med er ofte sponsa av plate-selskapet. Sier ikke at de er fattige, men mye av det de driver med eier de ikke sjøl. (Med unntak av 50 Cent og noen andre.) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Faktisk så vet jo ikke vi hvor mye de tjener, klæra, "bling-blingen", bilene og alt de flakser rundt med er ofte sponsa av plate-selskapet. Sier ikke at de er fattige, men mye av det de driver med eier de ikke sjøl. (Med unntak av 50 Cent og noen andre.) Sant,er ofte de får låne sånne saker for offentlige arrangementer og videoer. Så når dette er over må de gi det tilbake. Vil noen tro at rappebransjen er mest utsatt for folk som bare er i den for å tjene penger? Eller er det kanskje noe annet? Det vil alltid være sånn at der mest penger er å tjene vil man finne de som er der kun for pengene. Og for tiden (eller kanskje aller mest for noen år siden) virker det som det er innenfor rap. Så er det jo også sånn at mange rappere ikke hadde særlig med penger før de ble kjente og at dette påvirker dem,som fører til at de går kun for penger med hensikt å bli enda rikere. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det vil alltid være sånn at der mest penger er å tjene vil man finne de som er der kun for pengene. Og for tiden (eller kanskje aller mest for noen år siden) virker det som det er innenfor rap. Så er det jo også sånn at mange rappere ikke hadde særlig med penger før de ble kjente og at dette påvirker dem,som fører til at de går kun for penger med hensikt å bli enda rikere. 8818225[/snapback] Ja, du har vell rett der da, før i tiden så var det vell rocken som ble tungt kommersialisert. Tenker på glamrock ect ect. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hva med jay-z da? Jeg syntes imaget hans kan være ganske kult, han drar det ikke for langt som "de andre". Alikevel undrer jeg litt på om han nå lager mange låter kun for penga? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hva med jay-z da? Jeg syntes imaget hans kan være ganske kult, han drar det ikke for langt som "de andre". Alikevel undrer jeg litt på om han nå lager mange låter kun for penga? 8818754[/snapback] Han la jo egentlig opp for lenge siden,så kan godt hende han er i gang igjen kun for å tjene. Men han har såpass mye på gang utenfor musikken at jeg ikke tror han holder på med det kun for pengene. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Alle kjente rappere 8819646[/snapback] Ja,virkelig Og alle som spiller metal er satanister! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Alle kjente rappere 8819646[/snapback] Ja,virkelig Og alle som spiller metal er satanister! 8819828[/snapback] Nope, men jeg støtter fortsatt Jokkulf. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Rene fordommer og bare tull. Vil også si det kun sies fordi dere ikke har noe interesse for sjangeren og at det eneste dere hører av rap er gjennom Svisj,The Voice og MTV. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Han sa tross alt "Alle kjente rappere." De du hører gjennom Svisj, The Voice og MTV er som regel veldig kjente. Men jeg er klar over at det finnes veldig mange dyktige rappere som virkelig kan det de driver med, men kanskje ikke får det de fortjener. Endret 9. juni 2007 av Uin Viel Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Syns fortsatt det viser et veldig snevert syn,langt fra alle kjente som kjører den tankegangen. Er bare de få som gjør det som har gitt resten et dårlig rykte blandet med forutinntatte meningen som en musikktype man ikke interesserer seg for. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Synes det er helt bak mål at Snoop Dogg og P Diddy og den gjengen der tjener det femdobbelte av f.eks Arjen Lucassen. Ekte musikk > Talkin' shit bout yo mama n mah dollaz for the win yoyo fo shizzle! Helt utrolig at de kan tjene titalls millioner dollar på en enkelt reklamefilm, og trenger ikke gjøre annet enn å rappe sanger uten noe som helst mening Endret 10. juni 2007 av Speik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå