Hakoon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Jeg har eksamen i engelsk skriftlig på onsdag og tenkte at jeg skulle benytte muligheten til å slenge litt drit om forskjellige boyband og lignende. Det jeg trenger er band dere mener er skikkelig overvurdert/overbetalt, hvis noen har tall på hvor mye de tjente i 2006 hadde det også vært fint... Endret 14. mai 2007 av Hakoon Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Vi har jo mange rappere... jeg synes ivertfall de er overbetalte Listepop oxo Endret 14. mai 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det meste av listepop, rap osv. Krever så lite, høres så likt ut, og gir utrolig god betaling. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det meste av listepop, rap osv. Krever så lite, høres så likt ut, og gir utrolig god betaling. 8613830[/snapback] word. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg tror også det er mange som er underbetalte i forhold til arbeidet de gjør, f.eks, hvem _lager_ sangene Britney Spears? Jo det er noen musikere som jobber hardt for at Britney can tjene seg styrtrik ved å bevege leppene og se pen ut... Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) ... de "proffe" låtskriverne som lager sanger for store kommersielle artister tjener ikke rent lite de heller. Endret 14. mai 2007 av manamind Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Meg! 2500,- for en halvtimes konsert med et kor... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 ... de "proffe" låtskriverne som lager sanger for store kommersielle artister tjener ikke rent lite de heller. 8614315[/snapback] Ok, jeg har ikke så alt for mye peil på akkuratt det, men det er det jeg har fått inntrykk av Lenke til kommentar
noodles Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er jo eit moment å ha med at musikarane i Symphony X har jobbar ved sida av musikken. Keyboardisten veit eg arbeider i ein musikkforretning i NY når han ikkje er i studio/på turne. Og dette er ein keyboardist i verdsklasse.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Fælt så mye alle har i mot rappere da. Er for det meste de kommersiale rapperne ala 50 Cent som gjør alt de kan for å tjene penger på imaget sitt. Denne karen skal jo snart gi ut bøker! Man må ikke tenke lenge for å skjønne at dette kun er for å tjene penger. Så han er nå et utrolig perfekt eksempel sammen med Britney Spears, Madonna, Akon osv. Poenget mitt er at det er tull å si at alle rappere er overbetalte elendige musikere bare fordi man ikke liker musikken de lager. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ikke alle er overbetalte, nei - jeg skal gi deg den Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Produsentene tjener ikke så ille de heller. http://youtube.com/watch?v=G7OxYBlTbKo Men uansett så tjener de penger for de klarer å lage musikk folk vil ha og det er forsåvidt helt greit. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det er jo ganske tydelig at akon og 50 cent og hele den løk-gjengen der kun er i bransjen pga pengene. Sånne folk ødelegger veldig for den sjangeren desverre. Og dette kommer fra en hardbarka trance fanatiker Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er nå bedre at de er åpne om det enn artister som kommer,tjener penger og faktisk tror de er gode! Rihanna er et perfekt eksempel her. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Rihanna er utrolig flott og danse kan hun. Jeg synes ikke stemmen hennes er dårlig, tror det kommer opp mot personlig preferanse om du liker den eller ikke. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Rihanna er utrolig flott og danse kan hun. Jeg synes ikke stemmen hennes er dårlig, tror det kommer opp mot personlig preferanse om du liker den eller ikke. Nettopp,hun spiller kun på kropp og jeg misliker det sterkt hos kvinnelige sangene.Stemmen hennes har jeg også lite til overs for,med unntak av "Pon De Replay". Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Men hun prøver å være litt seriøs i forhold til 50 cent og akon som lager latterlig elendige låter kun for pengenes skyld. De fremstår på den måten i tillegg. IKke bra... Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det meste av bra musikk ble vell egentlig laget på 60 tallet under påvirkning av lsd, det meste som er laget etterpå kan vell sees på som komersielt søppel Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det meste av bra musikk ble vell egentlig laget på 60 tallet under påvirkning av lsd, det meste som er laget etterpå kan vell sees på som komersielt søppel Den tar jeg som ren trolling. Ikke verdt å svare på. Og Rihanna er 100 % seriøs når hun går ut og sier hun er blant verdens beste sangere og også en av de mest sexy som er der ute? Greit at man kan være glad i seg selv,men den dama tar det alt for langt. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det meste av bra musikk ble vell egentlig laget på 60 tallet under påvirkning av lsd, det meste som er laget etterpå kan vell sees på som komersielt søppel 8810018[/snapback] Tihi - så latterlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå