Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg få henne.

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Jeg er en gutt....som er UTROLIG forelsket i en jente i klassen min.

Men problemet er...hun er pen, men jeg er ikke...som da vil si hun kan få bedre gutter.

Jeg er ikke den personen som er u-populær i klassen eller noe, men det er bare det at jeg har ganske mange kviser i ansiktet. Som ikke tiltrekker jenter noe serlig.

vi snakker sammen ganske mye...jeg er ikke sikker på om det er flørt eller ikke. :love:

Håper på noe tips som svar! :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt går ikke på utseende må du huske på... Kanskje hun liker deg for den du er?

Prøv å be henne ut til deg å se en film eller kanskje en is etter skolen som Jeglurer sa.

Men uansett så vil jeg anbefale å Go for it! Gjør du det ikke, så kommer uvissheten om hva hun hadde svart til å henge over deg, og for meg så er det verre enn et nei...

Zash

Lenke til kommentar
Hei alle sammen :)

Jeg er en gutt....som er UTROLIG forelsket i en jente i klassen min.

Men problemet er...hun er pen, men jeg er ikke...som da vil si hun kan få bedre gutter.

Jeg er ikke den personen som er u-populær i klassen eller noe, men det er bare det at jeg har ganske mange kviser i ansiktet. Som ikke tiltrekker jenter noe serlig.

vi snakker sammen ganske mye...jeg er ikke sikker på om det er flørt eller ikke. :love:

Håper på noe tips som svar!    :blush:

8609927[/snapback]

Samme om du er "Kjekk" eller ikke, er jenta verdt deg i det hele tatt driter a i om du har kviser eller ikke:)

Spør litt forsiktig om en filmkveld elns, gjerne med fler i starten så du ikke virker for pågående. For og se om hu er i det hele tatt keen.

Pass på og sett deg nærme henne, så dere kan sitte og småprate litt,ta gjerne en litt "skummel" film om jenta er lettskremt, er du heldig kaster hu seg over deg når hu skvetter;)

Du merker fort om jenta er interresert. Dette var bare en eksempel tho;)

Men for all del, ikke vær FOR pågående: )

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Spis mindre søtsaker så kanskje kvisene demper seg litt. Bruk krem som hjelper. Ellers så er det jo egentlig bare å prøve å være litt mer flørtete, å se om hun reagerer.

Jeg sliter med å tyde en jente jeg også, men jeg har ingen kviser da... :p

8610114[/snapback]

Sliter bare på sjekkern?,p

Lenke til kommentar
Spis mindre søtsaker så kanskje kvisene demper seg litt. Bruk krem som hjelper. Ellers så er det jo egentlig bare å prøve å være litt mer flørtete, å se om hun reagerer.

8610114[/snapback]

Sliter bare på sjekkern?,p

8610134[/snapback]

Sjekker'n som er problemet ja...

Lenke til kommentar

Tja, pass på hygiene ellers. Trenger ikke være sånn psycodelic washomaniac, men prøv å dusj om morran før skola, bruk deo, og eller bare prøv deg. Det værste som kan skje er at hun ikke føler det samme tilbake. Og er vel bedre å få vite det enn å gå og vite resten av sommeren at du ikke turte?

Lenke til kommentar
Håper på noe tips som svar!    :blush:

8609927[/snapback]

Hva med å bare spørre henne ut? "Lyst til å se film hos meg i helgen?"

Det fungerer som regel godt. Dessuten er det ikke sånn at om du har noen kviser i ansiktet at damer ikke vil være sammen med deg. Kviser har egentlig veldig lite å si da de går bort etter hvert, og om ikke hele hodet ditt er én stor kvise, så ser de som regel ansiktet under.

Det at dere snakker godt sammen gjør det hele bare bedre. Prøv gjerne å spørre henne face to face om dere skal finne på noe, istede for SMS/MSN.

Lykke til!

8610114[/snapback]

Og det er vanskeligere å tyde en jente om man har kviser..?

Dessuten spiller ikke godterier/brus noen rolle på kvisene om man ikke kaster i seg enorme mengder hver dag.

(Hvis du mener det er så ille at medisiner vil gjøre livet ditt bedre, prøv tetralysal.

Bestill time hos legen, si at reseptfrie kremer ikke virker og at bekjente har prøvd nevnt medisin og har positiv erfaring.)

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...