andrevr Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg prøver å slette en avi fil (divx-film), men jeg får hele tiden meldingen om at filen brukes av et annet program eller en annen bruker. Dette er litt rart når jeg har lukket alle programmer etc. som kan bruke *.avi filer. Prøvde å slette filen i sikkerhetsmodus, det gikk heller ikke. Nogre tips? Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei. Har hatt samme problemet, men da er det som oftest fordi ett fildelingsprogram (i mitt tilfelle DC) kjørte i bakgrunnen. Sørg for at du ikke har noen slike programmer oppe. Men hvis det samme skjer i Safe Mode er vel neppe det feilen... spennt på om noen andre har noen ideer om hva det kan være. mvh GordoN Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 slett det fra kommandolinjen da vel Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hvis du har på noen form for forhåndsvisning kan det være årsaken. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 bruk nero-metoden.. eller flashfxp metoden.. Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hvis du ikke har winxp tror jeg du kan åpne command og skrive delete [filnavnet]. i xp vil'n ikke gjøre det hvis den tror fila er i bruk. hvis du klarer å komme inn i dos før windows starter, skal det uansett ikke være noe problem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 How do I delete an "undeletable" file? Thanks to MS-MVP Kelly Theriot for this tip. Open a Command Prompt window and leave it open. Close all open programs. Click Start, Run and enter TASKMGR.EXE Go to the Processes tab and End Process on Explorer.exe. Leave Task Manager open. Go back to the Command Prompt window and change to the directory the AVI (or other undeletable file) is located in. At the command prompt type DEL <filename> where <filename> is the file you wish to delete. Go back to Task Manager, click File, New Task and enter EXPLORER.EXE to restart the GUI shell. Close Task Manager. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Prøv denne avifix'n til WinXp: ftp://winxp.dns2go.com/AviFix/ Logg på som Guest og ikke noe passord. Hvis ikke den hjelper så funker det hvis du høyreklikker på properties på avi filen og forandrer filendelsen til <filnavn>.mpeg Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Åpne nero,fin filen og slett den fra nero.... Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Du har sikkert lastet nedfilmen fra et fildelingsprogram. Og hvis filen ikkke er ferdig lastet ned enda, så får du nok problemer med å slette den. Prøv i sikerhetsmodus, like greit som i dos Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Prøv dette : Lag en ny mappe og dra filen dit med venstre mus tast hvis dette virker må du slå av preview. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Fankern. Jeg har en avi fil, fullt nedlastet. DEn krever Xvid codec, det har jeg. Dette er CD2, og CD1 funker helt fint. Problem: Jeg klarer ikke å få spilt den av. Hva kan mulig ha gått galt? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hadde samma problem, du må slette en fil i regedit. Explorer prøver å lese lengden på filen osv, det klarer den ikke, derfor skjer det http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 teste denne Lenke til kommentar
en mann Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Glimrende. Tester det. Takker for raskt svar. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 But that fjernet bare det at explorer bruker 99% CPU. Noen som har greie`? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 den gjorde slik at jeg fikk slettet filmer også. Har du testet? Det skal funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå