Chaos117 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei, lurer på en ting. Når jeg vasker LCD tven min kommer det "våte" striper etterpå. Du ser liksom noen striper. Er det noe gale, eller er det normalt... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Forstår ikke helt ha du mener. Kan du legge inn bilde av "feilen" ? Lenke til kommentar
Chaos117 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Ehm, det vises ikke så godt. Når du går nærme tven, så ser du noen striper som skiller seg ut fra andre plaser på tven, altså svarte striper. Er sikkert ikke så godt forklart, men. Må sikkert få bedre rensings kluter...eller spray.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 bruker du spray og kluter på en lcd skjerm....jaja eneste jeg tør og være ani lcd skjermen min med er microfiber kluter... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 tror det du ser rett og slett er dritt/fett/støv.... bruk lcdrens og gjør skikkelig rent Lenke til kommentar
Chaos117 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 bruker ikke spray... men om jeg burde det?.. hva er best? takk for hjelpen alle her inne, setter veldig stor pris på det. Lenke til kommentar
Chaos117 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 jeg bruker foresten en våt klut, og en tørr til og tørke med. jeg har kjøpt de på butikk...men i dag så jeg at det var hvite inntørkede striper..Far sa at det ikke var noe å beskymre seg over da... men e microfiber klut det beste??..å gjør den litt fuktig har jeg hørt. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Les: http://www.hardware.no/guider/skjerm/hvord...-skjermer/15861 Lenke til kommentar
Chaos117 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Takker til deg Caze.... det var til veldig stor hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå