kakesjef Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 tror du det ja? Har det kommet fram at de ikke skal lage mer av 24? Så jo veldig sannsynlig ut ja at han skulle ta livet sitt! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Tror ikke jeg pustet de 15 siste sekundene av sesonger der! Utrolig sesongslutt! Men det er blitt sagt at det skal bli 2 nye sesonger, men med helt nytt opplegg. Så blir spennende å se neste sesong! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 ja! Hva tror dere? jack død eller levande? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, nå er det bare å vente på at neste sesong skal komme de skal hverfall komme en sesong til Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Selvsagt lever Jack. Det går da ikke ann å tenke noe annet? Det er jo Jack Bauer vi snakker om! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Jack kan da vel ikke dø? Men dere husker at det var en båt som Phillip og Josh kom i? Hva om Phillip stakk av med den båten mens Jack løpte mot helikopteret? Kan komme som en overraskelse i neste sesong! Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nesj da, Chloe og "lille-chloe" er hovedpersonene fra nå av. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 ja det tenkte jeg og på.... han pilip så litt lur ut på slutten der... han pønsket på noe. Det var litt for enkelt akkurat det der. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jack døde... Når en hovedperson dør så tikker det ikke på slutten av en episode... Lenke til kommentar
aloras Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Det var vel forsåvidt ingen tikking i slutten av sesong 2 heller, eller slutten av sesong 1 om jeg ikke husker feil? I sesong 1 døde jo Terry, og tror ikke det var noen tikking da. I sesong 2 ble Palmer forsøkt drept, og da var det bare hjertebanking som tikking.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det som er bra er at Tony Almeida kommer tilbake da Lenke til kommentar
IndR Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Må være enig med det med Philip Bauer, det så definitivt ut som han pønsket på noe. Tror han sikkert overlevde på en eller annen måte, og kommer tilbake senere en eller annen gang i serien. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Det som er bra er at Tony Almeida kommer tilbake da 9591545[/snapback] Tony Almeida er død. Vi såg at han døde, og vi såg at liket hans ble plassert i en likpose. Har du noen kilder på dette? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Wikipedia er min kilde... 24 folka har sagt det selv, det er bekreftet... http://en.wikipedia.org/wiki/24_%28season_7%29 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) *dobbelpost slett* Endret 28. september 2007 av korka Lenke til kommentar
Eilif Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 En nokså middelmådig sesong, men scenen med Jack og Heller er en av de beste scenene de har laget. Kanskje den kan toppes av med mellom David og Wayne Palmer på slutten av sesong 3, men ikke mye annet. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 En nokså middelmådig sesong, men scenen med Jack og Heller er en av de beste scenene de har laget. Kanskje den kan toppes av med mellom David og Wayne Palmer på slutten av sesong 3, men ikke mye annet. 9594070[/snapback] Menere du det? :O, synes det er den kjedeligste avsluttningen som har vært på 24 noensinne... Lenke til kommentar
aloras Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Helt enig med Eilif. Var en utrolig sterk scene! Haha, var veldig eid når Jack kom med følgende setninger: " In case you've forgotten I'm very good at disapparing, and if you try send someone after us I'll kill 'em. Pretty good at that too!" ;D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Så reprisene nå.. Kjedelig slutt. En av de dårligste syns jeg. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kan ikke si jeg synes slutten var noe bra i det hele tatt, synes den derimot ikke levde opp til navnet jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå