Dstrand Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ja, så for alt vi vet så kommer han tilbake senere i sesongen eller i en senere sesong... Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Håper Jack sprenger Audrey. Faen, synd hu ikke daua. Hu er utbrukt kjedelig karakter. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Håper Jack sprenger Audrey. Faen, synd hu ikke daua. Hu er utbrukt kjedelig karakter. 9346447[/snapback] Hva er så galt med henne? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Syns personlig det var flott Audrey kom tilbake, syns ikke karakteren er oppbrukt i det hele tatt Men vi skal ikke se bort i fra at hun ender opp død i løp av sesongen og det blir en slutt alla sesong 1 ( Der det sluttet med at Jack holder Terry i sine armer ). Eller så blir det en sånn fin slutt, alla sesong 3 ( Der de fikk reddet alt og alle og Jack drog på jobb igjen ). Skal heller ikke se bort i fra at Palmer dør, eller i alle fall går av som president.. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Syns personlig det er mye bedre å ha Audrey i stedenfor Teri Bauer, hun var bare kjedelig egentlig. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Æsj, det var dårlig at Heller er så sur. Synes det var bra at Doole(?) hjalp Jack med å snakke med Audrey. Til nå har jeg mislikt han, men dette endret det litt. Og hvor i huleste ble det av Chloe? :O Håper ikke hun flippet helt da Morris slo opp. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Man kan alltid stole på Chole, hun dukker nok opp igjen. Virket jo som om hun var tilbake på slutten.. I telefonsamtalen mellom to andre, mener jeg. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Chloe kommer nok å gir Jack en hjelpende hånd as always ja. Men som dere andre nevner her så skuffet Heller meg, hadde ikke forventet noen skjennepreike fra den karen. Får bare håpe at han innser at Jack ikke må isoleres fra Audrey! Fikk også mer respekt for visepresident Daniels, virker ikke lengre som den idioten han har oppført seg som.. Endret 7. september 2007 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Enig med deg både angående Heller og Daniels. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Wow, i dag skjedde det mye! EDIT: Skriver mer i morgen, trenger søvn nå... Endret 13. september 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
aloras Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Jøss, nå begynner det virkelig å spisse seg til her! Visste med en gang at noen kom til å bli drept, så ble ikke overrasket når Milo ble skutt.. Blir spennende å se i neste episode om noen flere liv går med, og regner med at de tar med seg Jack til Cheng igjen..! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Typisk at Milo sku død Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg skjønte ikke helt hva faren til Jack vil med sønnesønnen? Og Cheng er nok interessert i å få tilbake Jack nå, så jeg lurer på hvordan de kommer seg ut av den knipa hele CTU befinner seg i. Men, er det ingen andre som synes det er litt rart at CTU plutselig var så dårlig bevoktet? Lenke til kommentar
IndR Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Er jeg også enig i, CTU liksom, burde vært bedre bevoktet. Men som alltid, var Jack Bauer helten Og så dreit han seg ut.. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Nice episode, men blir enda mer nice med dobbel sesongavslutning neste torsdag! Da bør det bli fantastiske tilstander ;p Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 ja det bør ta av. var spennende idag ja... gleder meg villt. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er det dobbel episode neste gang? Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 ja, sesongavslutning. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Det blir bra Alltid utrolig spennende på slutten av sesongene. Jack ordner opp hver gang! Jeg skjønner ikke hvorfor staten i USA ikke stoler på Jack etter at han har reddet verden opptil flere ganger. *Riste på hodet* Endret 23. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Der døde Jack Bauer ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå