aloras Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Litt av en episode i dag ja! Kan egentlig ikke fatte at Audrey er død, syns nesten det burde ha vært noe muffens der. Og Mr. Sonofabitch Vice-President kan bare gå å legge seg, Logan var jo nesten bedre enn han! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg tror ikke Audrey er død. Gått i skjul eller kidnappet? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Tenkte det samme. Hennes død er sikkert iscenesatt. Så Jack må nok redde Audrey på slutten av sesongen ja ;p Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jepp, det tror jeg også siden det ikke var noe skikkelig bilde av henne i den mappen, det jeg tror er at kineserene har henne og ja at Jack må redde henne..?? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Er nok det som er mest sannsynlig ja.. De tok nok Audrey som en slags forsikring, kanskje de vil bytte Jack mot Audrey.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Da jeg var i London fra torsdag til søndag fikk jeg ikke med med den forrige episoden. Noen som kunne være kjempesnille ved å fortelle med hva som skjedde? : ) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Vel President palmr blir værende som president, de fanger Fayed men GRedenko klarer og slippe unda. Palmer fortsetter angrepet mot midtøsten som han hadde risikert livet for å stoppe. kort sagt Lenke til kommentar
aloras Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Vel, man bør vel også nevne at Gredenko mest sannsynlig er død. Han måtte kutte av seg hånden for å bli kvitt senderen CTU hadde implantert for å finne tak i Fayed. Når Fayed og Gredenko skulle rømme, ble tydeligvis Gredenko så bekymret at han fikk alle på en pub til å angrepe Fayed, og Jack kom inn og pågrep han mens Gredenko slapp unna som Dernel sa. Og når det gjelder Palmer, så tenker jeg at Palmer har blitt presset til å fortsette angrepet mot Midt-Østen, for det er jo veldig lite sannsynlig at Wayne plutselig vil sette igang et angrep mot masse uskyldige mennesker. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hehe, da hadde vi rett ang Audrey da... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hehe, da hadde vi rett ang Audrey da... 9297346[/snapback] MM, det var ikke værst det Mange episoder er det egentlig igjen? Jack gjorde kjempe innsats denne timen Lenke til kommentar
aloras Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Flott episode i dag ja! "Damn Jack!" :!: Men var vel ep. 16 idag, så er vel 8 stk igjen, ikke så værst det ;p Da må vel Jack jakte ned Weng (?) og finne Audrey, men lurer fortsatt på hvor Phillip og Logan har blitt av. Vi får vel høre fra dem før eller siden tenker jeg! EDIT: Fant ut at det var episode 17 idag, ikke episode 16. Som da betyr at det er 7 episoder av sesong 6 igjen Endret 16. august 2007 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Jepp, spennende episode i dag! EDIT: Skulle ønske vi slapp mer av kineserne, hater de av en eller annen grunn. Spesielt han "sjefen", Cheng(?). [NOR]Andreas: Logan og Philip? Logan ble jo drept av eks-kona si... Endret 16. august 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
aloras Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Logan ble vel drept ja, men vi må vel få høre noe mer fra dem uansett? Hvorfor skulle både Martha, Aaron og Logan bare spillet er par episoder? Syns de bør komme tilbake og stikke av på en skikkelig måte ;p Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hmm... Ja, kanskje. Men hvem er Philip? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Phillip Bauer er Jack's far. Har du ikke sett tidligere episoder i sesongen? Men uansett, han stakk av fra Jack da han skulle til å henrette Jack ( Hadde vel aldri planer om det men.. ) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ahh, hadde helt glemt han nå jeg! Tror nok han kommer tilbake ja. Da du skrev Philip og Logan tenkte jeg noe rundt de kretsene, kunne ikke komme på noen som het Philip. Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Logan ble vel drept ja, men vi må vel få høre noe mer fra dem uansett? Hvorfor skulle både Martha, Aaron og Logan bare spillet er par episoder? Syns de bør komme tilbake og stikke av på en skikkelig måte ;p 9297445[/snapback] Tror ikke han ble drept, for han er jo med i denne sesongen..? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Han ble drept av Martha for noen episoder siden. Hun stakk han med en kjøkkenkniv, da han ville ha henne til å ringe kona til president Suvarov. Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Ja, stemmer det blannet han med far til Audrey tror jeg.. Endret 19. august 2007 av Dstrand Lenke til kommentar
aloras Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Er jo ikke helt sikkert at Logan e død da? Vi har jo ikke fått sett noe siden han låg i sykebilen og hvisket "Maartha" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå