The Norwegian Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hehehehehe Jeg vet hva som skjer 8934019[/snapback] Oki. Du er skikkelig kul som ser fra USA. Kan jeg ta på deg? Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hehehehehe Jeg vet hva som skjer 8934019[/snapback] Oki. Du er skikkelig kul som ser fra USA. Kan jeg ta på deg? 8934129[/snapback] Nei det kan du ikke Btw: Nei, jeg har ikke sett fra USA.... Har heller ikke lastet ned ulovlig... Endret 24. juni 2007 av TerjeRaymond Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg fikk ikke sett siste episode, var det nummer 9? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Hvis ikke alle har fått det med seg, så går det nå ann å se 24 på TV2 sin nett-tv TV2 Sumo. Det koster vel og merke penger, men er et flott opplegg for de som har gått glipp av episodene. Følgende er nevnt hos TV2 Sumo: I juni kan du se alle episodene hittil i sesongen på TV 2 Sumo! Etter juni vil hver episode være tilgjengelig på TV 2 Sumo i fire uker etter at den er sendt på TV. Like etter at 24 er sendt på TV kan du se neste ukes episode på TV 2 Sumo! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Var så bra da Jack la ut om at han ikke ville svikte familien og ditt og datt, og så snur han seg og faren er vekk. :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 24 sesong 6 på TV2, spoilerfritt! Eit par innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hvilken episode er det som kommer til torsdag på tv2 ? Edit: Og hvor på døgnet er vi nå? Endret 3. juli 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg synes at denne sesongen er dårligere enn de to som har vært før denne. Det virker som om de ikke har noen flere idèer, så de må trekke inn alt som har vært med i de forrige sesongene. Og jeg synes heller ikke at det er så spennende som før, synes ikke at det skjer noe spesielt i hver episode nå. Ettersom jeg så alle episodene "første-gang"/ikke reprise forrige sesong, og den før der synes jeg det er litt trist at den eneste serien jeg følger meg på ikke er så kul lenger. Noen andre som er enig, eller er det bare jeg som må tenke meg om? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvilken episode er det som kommer til torsdag på tv2 ? Edit: Og hvor på døgnet er vi nå? 8997619[/snapback] Nå torsdag (i går) var episode 11. (4 PM - 5 PM) Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Der har vi en god episode, ja! Skikkelig 24-action, bra saker! Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fikk ikke sett det før i dag, men det er ikke den beste episoden jeg har sett:( Lenke til kommentar
aloras Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Nå begynner det å ligne på noe her! Såg de 3 forrige episodene sammenhengende i dag siden jeg har vært på ferie. Endelig er Aaron tilbake, nå venter jeg bare på Mike og Audrey! Tenkte meg det at Martha kom til å angripe Logan når hun gikk med bestikket, så det kom ikke som en kjempeoverraskelse. Men en veldig bra episode, ser fram til neste! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Gikk glipp av episoden i dag, noen som gidder å forklare kort hva som skjedde? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Aaron Håper han kommer seg tilbake i felten straks. Gikk glipp av episoden i dag, noen som gidder å forklare kort hva som skjedde? 9105948[/snapback] Ekskona (Martha) til ekspresidenten (Charles Logan) fikk overtalt den russiske presidenten til å tillate en storming av det russiske konsulatet. Stormingen gikk bra og Jack kom seg ut. Men før det knivstakk Martha Charles pga deres interne konflikter, og derfor dør kanskje Charles. Visepresidenten gir Assad skylden for angrepet på presidenten. CTU fikk en ny feltsjef og Chloe var like sutrete som vanlig. Pluss noe småsnusk som jeg sikkert har glemt. edit: ellers går det reprise på søndager. Endret 20. juli 2007 av Cucumber Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 En kjempetakk! HVa hendte med Bill buchanan da? (skricefeil kanske) Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jo han er der fortsatt. Denne nye karen styrer mest ute i felten, når de stormer hus og skyter terrorister. Når de er på hos CTU virker det som begge to samarbeider om kommandoen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Okey, omtrent som han som daua forrige sesong? som liksom kom og "overtok" alt men ofra seg etterpå? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Hvis det er Lynn McGill du tenker på så nei. Den nye feltsjefen styrer ute i felten, ikke på CTU. Når Jack jobbet på CTU var han feltsjef, han bestemmer hvordan f.eks. de skulle storme konsulatet. Milo har forresten jobbet med han tidligere, og misliker han sterkt. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nå er det straks 24! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå