Gå til innhold

24 sesong 6 på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehehehehe :D Jeg vet hva som skjer  :tease:

8934019[/snapback]

Oki. Du er skikkelig kul som ser fra USA. Kan jeg ta på deg?

:ermm:

8934129[/snapback]

Nei det kan du ikke :ph34r:

Btw: Nei, jeg har ikke sett fra USA.... :no: Har heller ikke lastet ned ulovlig... :roll:

Endret av TerjeRaymond
Lenke til kommentar

Hvis ikke alle har fått det med seg, så går det nå ann å se 24 på TV2 sin nett-tv TV2 Sumo. Det koster vel og merke penger, men er et flott opplegg for de som har gått glipp av episodene.

Følgende er nevnt hos TV2 Sumo:

I juni kan du se alle episodene hittil i sesongen på TV 2 Sumo! Etter juni vil hver episode være tilgjengelig på TV 2 Sumo i fire uker etter at den er sendt på TV. Like etter at 24 er sendt på TV kan du se neste ukes episode på TV 2 Sumo!
Lenke til kommentar

Jeg synes at denne sesongen er dårligere enn de to som har vært før denne. Det virker som om de ikke har noen flere idèer, så de må trekke inn alt som har vært med i de forrige sesongene.

Og jeg synes heller ikke at det er så spennende som før, synes ikke at det skjer noe spesielt i hver episode nå.

Ettersom jeg så alle episodene "første-gang"/ikke reprise forrige sesong, og den før der synes jeg det er litt trist at den eneste serien jeg følger meg på ikke er så kul lenger. :cry:

Noen andre som er enig, eller er det bare jeg som må tenke meg om?

Lenke til kommentar

Nå begynner det å ligne på noe her! Såg de 3 forrige episodene sammenhengende i dag siden jeg har vært på ferie.

Endelig er Aaron tilbake, nå venter jeg bare på Mike og Audrey!

Tenkte meg det at Martha kom til å angripe Logan når hun gikk med bestikket, så det kom ikke som en kjempeoverraskelse.

Men en veldig bra episode, ser fram til neste!

Lenke til kommentar

Aaron :love: Håper han kommer seg tilbake i felten straks.

Gikk glipp av episoden i dag, noen som gidder å forklare kort hva som skjedde?

9105948[/snapback]

Ekskona (Martha) til ekspresidenten (Charles Logan) fikk overtalt den russiske presidenten til å tillate en storming av det russiske konsulatet. Stormingen gikk bra og Jack kom seg ut. Men før det knivstakk Martha Charles pga deres interne konflikter, og derfor dør kanskje Charles. Visepresidenten gir Assad skylden for angrepet på presidenten. CTU fikk en ny feltsjef og Chloe var like sutrete som vanlig. Pluss noe småsnusk som jeg sikkert har glemt.

edit: ellers går det reprise på søndager.

Endret av Cucumber
Lenke til kommentar

Hvis det er Lynn McGill du tenker på så nei.

Den nye feltsjefen styrer ute i felten, ikke på CTU.

Når Jack jobbet på CTU var han feltsjef, han bestemmer hvordan f.eks. de skulle storme konsulatet.

Milo har forresten jobbet med han tidligere, og misliker han sterkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...