Gå til innhold

24 sesong 6 på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en flott episode av 24 i kveld! Men nå synes jeg Fayed har sluppet unna vel mange ganger ;p Det er vel slikt det skal være.

Syns det var veldig idiotisk av Morris å virkelig gi Fayed utløsermekanismen! Han kunne i alle fall dradd ut tiden, eller prøvd.

Uansett gleder jeg meg (selvfølgelig) til neste torsdag, og det blir spennende å se etter hvert hva Lennox og hva Phillip Bauer planlegger!

Lenke til kommentar

Synes hele serien begynner å bli litt vel hollywood nå. At Jack selvfølgelig desarmerer bomben når det er 3 sek igjen og at Fayed ALTID slipper unna og at folk flyr metervis gjennom lufta av et hagleskudd er for tynt til å være med på 24 synes jeg. Og hvorfor bruker man hagle når det er gisler til stede? Sprer ikke hagler kulene sine? Det må da være upraktisk å treffe gisler med en feil..

Lenke til kommentar
Nok en flott episode av 24 i kveld! Men nå synes jeg Fayed har sluppet unna vel mange ganger ;p Det er vel slikt det skal være.

Syns det var veldig idiotisk av Morris å virkelig gi Fayed utløsermekanismen! Han kunne i alle fall dradd ut tiden, eller prøvd.

Uansett gleder jeg meg (selvfølgelig) til neste torsdag, og det blir spennende å se etter hvert hva Lennox og hva Phillip Bauer planlegger!

8863367[/snapback]

Tror kanskje du hadde gjort det samme hvis du hadde blitt borra i ryggen med et så tjukt bor osom det. huff. 24 er desidert den beste tv-serien jeg vet om!

Lenke til kommentar
Synes hele serien begynner å bli litt vel hollywood nå. At Jack selvfølgelig desarmerer bomben når det er 3 sek igjen og at Fayed ALTID slipper unna og at folk flyr metervis gjennom lufta av et hagleskudd er for tynt til å være med på 24 synes jeg. Og hvorfor bruker man hagle når det er gisler til stede? Sprer ikke hagler kulene sine? Det må da være upraktisk å treffe gisler med en feil..

8874308[/snapback]

Veldig enig i det.. Men jeg skal ikke slutte å se av den grunn :cool:

Lenke til kommentar
Andreas,14/06-2007 : 22:41]Nok en flott episode av 24 i kveld! Men nå synes jeg Fayed har sluppet unna vel mange ganger ;p Det er vel slikt det skal være.

8863367[/snapback]

Tror kanskje du hadde gjort det samme hvis du hadde blitt borra i ryggen med et så tjukt bor osom det. huff. 24 er desidert den beste tv-serien jeg vet om!

8875042[/snapback]

Kan vel si meg enig med borret ja, men når han satt forann pcen og fiksa utløsermekanismen kunne han vel klart å dra ut tiden litt mer enn som så..

Lenke til kommentar

8874308[/snapback]

Vi har våre meninger, men at 24 begynner å bli litt vel Hollywood? :hmm: Når Jack desarmerer atombomben, virket det ganske så realistisk spør du meg. Jeg syntes det ihvertfall var intenst og spennende. :D Og at Fayed slipper unna. Han har jo planlagt fluktruten selvfølgelig. ;)

Men er vel bitte litt enig i det med hagla :whistle:

Lenke til kommentar

8874308[/snapback]

Vi har våre meninger, men at 24 begynner å bli litt vel Hollywood? :hmm: Når Jack desarmerer atombomben, virket det ganske så realistisk spør du meg. Jeg syntes det ihvertfall var intenst og spennende. :D Og at Fayed slipper unna. Han har jo planlagt fluktruten selvfølgelig. ;)

Men er vel bitte litt enig i det med hagla :whistle:

8889292[/snapback]

Husk at atombombe 1 faktisk eksploderte og tok med seg eit heilt SWAT team ;) .

Lenke til kommentar

Ikke kommet lengre nei?

TV4 i Sverige sender jo også 24, hvis de ikke er ferdig alt.

Jeg så de på PCen, dagen etter de kom ut i USA, ig TV4 lå ikke mange episoder bak. TV2 derimot, de begynte så vidt etter jeg var ferdig mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Ja, syns TV2 var alt for seint ute. De kunne gjort det slik TVNorge gjør det med LOST. De ligger 2-3 episoder bak, noe som er akkurat passe. Fatter ikke vitsen med å vente helt til USA er ferdig med alle episodene!

Gleder meg uansett til episoden i kveld. Håper at noen nye trusler dukker opp, fra Phillip Bauer for eksempel :)

Lenke til kommentar

Da skjedde akkurat det jeg håpet på! Phillip Bauer ble mer innblandet, og det var en utrolig spenennde slutt! :D

Tenkte med en gang huset gikk i lufta: " Neei, nå kommer noen og tar Milo!". For hvor mange har vel ikke dødd denne sesongen? Tenker nok Milo ryker i neste episode, hvis ikke i løp av sesongen.

Men uansett, veldig bra episode. Gleder meg til neste torsdag! :thumbup:

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

Veldig bra episode i går. Men jeg er enig i at 24 har blitt litt for hollywood. Likte ikke helt at terroristene ble kastet bakover når de ble skutt i forrige episode.

Men nok om forrige. Blir spennende å se om han onde bestefaren gjør noe med han gutten, eller om morra hans sier fra til Jack om den telefonsamtalen.

Lenke til kommentar

Slike ting som at skurkene flyr bakover når bilen går i lufta noen meter unna er vel slikt som må være med på actionprogram. Tenkte ikke noe spesielt over det, og syns 24 holder seg bra!

Tenker nok Marilyn forteller Jack om det som har skjedd ( hvis hun og Milo kommer seg unna terroristene selvfølgelig), og Jack må nok få tak i Josh og ta seg av Phillip by himself. Men blir vel noen episoder der de må jakte ned Phillip ja..

Lenke til kommentar
Tenker nok Marilyn forteller Jack om det som har skjedd ( hvis hun og Milo kommer seg unna terroristene selvfølgelig), og Jack må nok få tak i Josh og ta seg av Phillip by himself. Men blir vel noen episoder der de må jakte ned Phillip ja..

8933427[/snapback]

Det ender sikkert med en gisselsituasjon eller noe. Blir spennende å se hva som skjer på torsdagens episode :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...