Gå til innhold

24 sesong 6 på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal ikke ødelegge noe for dere, men la meg bare si at familien til Jack er sentral i denne episodene, hvem og hvorfor sier jeg ikke...

8691961[/snapback]

Vennligst hold denne tråden 100 % spoilerfri, vil ikke ha noe spolert ;)

Nå er det forresten bare 25 minutter til kveldens episode! ;D Kan nesten ikke vente, blir spennende og se om Jack kommer seg på bena igjen! ( Noe han selvfølgelig gjør..eller hva Jack?)

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar
Jeg skal ikke ødelegge noe for dere, men la meg bare si at familien til Jack er sentral i denne episodene, hvem og hvorfor sier jeg ikke...

8691961[/snapback]

Nå er det forresten bare 25 minutter til kveldens episode! ;D Kan nesten ikke vente, blir spennende og se om Jack kommer seg på bena igjen! ( Noe han selvfølgelig gjør..eller hva Jack?)

8693792[/snapback]

Nå lurer jeg på hva som får deg til å tro at han ikke gjør det. :ermm:

Lenke til kommentar
Andreas,24/05-2007 : 21:14]

8691961[/snapback]

8693792[/snapback]

Nå lurer jeg på hva som får deg til å tro at han ikke gjør det. :ermm:

8693822[/snapback]

Hehe ;p Ikke misforstå, jeg har ikke sett et eneste sekund mer av 24 enn det som har gått på TV2, og har heller ikke tenkt å gjøre det ;) Bare tenkte på at Jack har jo fått seg litt av en psykisk knekk, ser ikke helt lyst ut for han..

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

Hmm, jeg synes det er et par sener i den nye sesongen de kunne spart seg for.

- Ta den der Jack skal desarmere selvmordsbomberen på trikken. Det virker som en nødløsning fra manusforfatterenes' side at Jack presterer å dytte han igjennom glasset. Tror det skal ganske så mye mer til for å knuse et slikt glass.

- Også dagens episode der Jack skal redde noen fra et helikopter. Sånne ting trodde jeg 24 var for gode for, der alt ALTID faller sammen et nanosekund etter siste person har blitt redda ut.

Men 24 er fortsatt mitt yndlingsprogram og disse tingene utgjør ikke store trusselen for min del :)

Lenke til kommentar
Hmm, jeg synes det er et par sener i den nye sesongen de kunne spart seg for.

- Ta den der Jack skal desarmere selvmordsbomberen på trikken. Det virker som en nødløsning fra manusforfatterenes' side at Jack presterer å dytte han igjennom glasset. Tror det skal ganske så mye mer til for å knuse et slikt glass.

- Også dagens episode der Jack skal redde noen fra et helikopter. Sånne ting trodde jeg 24 var for gode for, der alt ALTID faller sammen et nanosekund etter siste person har blitt redda ut.

Men 24 er fortsatt mitt yndlingsprogram og disse tingene utgjør ikke store trusselen for min del :)

8695608[/snapback]

Så mer ut som om han dyttet han ut døren, men at glasset ble knust når det gjorde det.

Lenke til kommentar

8695608[/snapback]

Ja, tenkte på det selv. Var litt for hollywood egentlig. Ble heller ikke bedre av at helikopteret sprengte når det traff bakken :thumbdown:

Lenke til kommentar

8695608[/snapback]

Helikopteret datt vell ned fordi Jack holdt seg fast i helikopteret mens han drog personen ut..men er litt enig, den scenen kunne de spart seg for.

Syns det var ganske tøft at både bror og faren til Jack kommer i denne sesongen. Har aldri hørt noe om de før. Var en utrolig stor overraskelse når jeg såg hvem som svarte telefonen når Jack ringte broren! Siden han er tilbake, så kanskje Logan og kommer tilbake? Det håper jeg, fordi han er en fantastisk god skuespiller og har en spennende rollefigur!

Lenke til kommentar

I sesong 5 var Graem jevnlig kontakt med President Charles Logan, og samarbeidet med presidenten for å få Jack drept.

I denne sesongen fikk vi overraskende vite at Graem er Jack's bror, og at han er innblandet i sesongens terroristangrep ( eller det såg i alle fall slik ut i følge forrige episode).

Lenke til kommentar
Hva slags stoff tror dere Jack sprøyter inn i broren sin for å torturere? Vil lese mer om hva slike stoffer gjør, interesannt.

8817046[/snapback]

Stoffet kalles hyoscine-pentothal og finnes ikke i virkeligheten.

Wikipedia

Vet ikke om noe liknende stoff som finnes på ordentlig.

Lenke til kommentar

Synes det var en utrolig bra episode som var forrige torsdag! Kom nye spennende momenter fortløpende, og det var flere overraskelser

Synes det var et sterkt øyeblikk når Graem fortalte at det var han som var skyldig i David Palmer, Tony Almeida og Michelle Dessler's død, og vi såg hvor knust Jack ble.

Den siste scenen var også veldig sterk, når Phillip Bauer tok livet av Graem, sin egen sønn! Men er man bad guy så er man bad guy ;p

Gleder meg i alle fall til neste torsdag, håper på enda en knall episode!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...