aloras Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Såg at det ikke var så mye aktivitet på den andre tråden som ble laget for de som ser 24 på TV2, så jeg prøver å lage en ny en her. Her er litt info fra sesong 6 av 24 som går hver torsdag klokken 21.40 på TV2: Utenkelig terrorscenario 20 måneder har gått siden Jack Bauer ble tatt til fange og fengslet av den kinesiske regjeringen. USA styres nå av Wayne Palmer, broren til den drepte ekspresidenten, David Palmer. Som støtte og hjelp har han sin søster, Sandra Palmer. De siste 11 ukene har USA blitt utsatt for en rekke terrorangrep, og mistanken har falt på muslimske ekstremister. Presidenten og hans rådgivere er maktesløse. Og når landet står overfor det mest utenkelige angrepet av dem alle, ligger deres eneste håp om å redde Amerika i én manns hender. Denne mannen er Jack Bauer. Problemet er bare at terroristen Fayed har lovet å avsløre gjerningsmannen bak terrorangrepene - i bytte mot Jack Bauers liv. Vil dø for USA Kineserne har gått med på å frigi den dyktige agenten, og CTU-sjef Bill Buchanan står klar til å ta i mot en utslitt og uflidd Jack Bauer på amerikansk jord igjen. Jack har ikke sagt et ord siden han ble fengslet i Kina, og er likegyldig og desillusjonert. Når Jack får høre at han må ofres for å redde Amerika, er han bare lettet over å få dø for landet sitt. På CTU jobber Chloe O'Brien og eksmannen Morris febrilsk for å redde Jacks liv. Men når nye spor kan tyde på at Fayed ikke er den de først trodde, tyder alt på at Jack vil dø forgjeves. Kilde: TV2 TV2 har også skrevet en del mer om denne sesongen, og det finner du her: Du risikerer å bli avhengig Nytt terrordøgn Bli kjent med "24"-karakterene Her er den nye gjengen i sesong 6 Kiefer Sutherland er tilbake i rollen som Jack Bauer. Jack Bauer. (Beklager store bilder, men vet ikke hvordan jeg forminsker de) Da har jeg da skrevet litt info om den nye sesongen, og jeg har også sett de to første episodene, som alle dere andre som ser TV2 sendinger. Personlig synes jeg sesongpremieren var knall, kanskje en av de beste vi har hatt! Vi ser at Jack virkelig er preget av det som har skjedd i Kina, jeg likte godt den scenen der Jack sier " I don't know how to do this anymore" som viser oss at til og med Jack kan miste grepet! Likte også veldig godt da Jack brukte munnen til å kutte over strupen til terroristen, så han kunne komme seg fri Men ja, da håper jeg på mer aktivitet enn det var i den andre tråden, så får vi glede oss til to nye episoder på 17. Mai! Denne siden fra TV2 blir oppdatert hver uke når det kommer nye episoder, men jeg fraråder dere til å lese hvis dere vil holde dere unna alle spoilere før episoden! Endret 31. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
ErlendoBloom Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei, vil bare benevne de scenene jeg likte best, så kan dere evt. si dere uenige hvis det blir akutellt. Der selfølgelig utrolig digg og se Jack når han kom ut av flyet, i tillegg til at det var et rørende moment Jeg følte det en mer oppbyggene stemning, helt til scenen hvor Jack rømte ved og bite ihjel den vakthavende terroristen. Da var Jack virkelig tilbake. Det ble tidlig påvist at Jack var preget av sitt opphold i Kina, da han stoppet torturen etter CTUs luftangrep på Assads sjulested. Dette bygger opp til og bli en strålende 24 sesong, og gler meg til neste episode Go! 17.mai Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 ooh.. hvor mange sesonger vill det komme av 24?.. hørt at det skal komme 2 til.. true?-. anyway, fet episode som ble vist på torsdagen, kult at de sendte dobbelepisoder.. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 ooh.. hvor mange sesonger vill det komme av 24?..hørt at det skal komme 2 til.. true?-. anyway, fet episode som ble vist på torsdagen, kult at de sendte dobbelepisoder.. 8614638[/snapback] Fox har sagt at de vil produsere 8 sesonger med 24, altså ja, 2 sesonger til. Forresten bare en dag til de to neste episodene nå! Sett reklamen på tv, tror det blir minst like bra som de forrige! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Fyy søren for en episode som gikk i dag! Curtis og flere hundretusener av liv gikk med! :'( Sist gang jeg sjekket bodde også Kim i Valencia, så det blir mest sannsynlig enda mer trøbbel for Jack! Jesus, for en episode! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Faen det var rå episode ja! Men jeg tror ikke Kim er død. Og satt med munnen åpen resten av episoden da Curtis ble drept Lenke til kommentar
aloras Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Men det er nå vel heller ikke helst sikkert at Curtis ble drept? Jack har jo lang erfaring, og vet vel kanskje om et punkt som ikke fører til døden så Curtis kunne få en sjanse til å overleve.. Håper i alle fall Curtis overlever! Nå bør Audrey komme og trøste Jack sier bare jeg! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Men det er nå vel heller ikke helst sikkert at Curtis ble drept? Jack har jo lang erfaring, og vet vel kanskje om et punkt som ikke fører til døden så Curtis kunne få en sjanse til å overleve.. Håper i alle fall Curtis overlever! Nå bør Audrey komme og trøste Jack sier bare jeg! 8635549[/snapback] Jeg er nesten hundre prosent sikker på at Curtis døde. Du hørte jo musikken og følte jo stemningen.. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Andreas,17/05-2007 : 23:30]Men det er nå vel heller ikke helst sikkert at Curtis ble drept? Jack har jo lang erfaring, og vet vel kanskje om et punkt som ikke fører til døden så Curtis kunne få en sjanse til å overleve.. Håper i alle fall Curtis overlever! Nå bør Audrey komme og trøste Jack sier bare jeg! 8635549[/snapback] Jeg er nesten hundre prosent sikker på at Curtis døde. Du hørte jo musikken og følte jo stemningen.. 8635626[/snapback] Ja, det er sant. Vi har jo mistet de fleste av personene rundt Jack de to siste sesongene! David, Tony, Michelle, Edgar og Curtis, er glad i alle fall Chloe er i live. Blir spennende og se hvordan det utarter seg nå, kan umulig bare være at de skal finne 4 andre atombomber. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Lurer på om Audrey kommer tilbake denne sesongen jeg. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Lurer på om Audrey kommer tilbake denne sesongen jeg. 8635745[/snapback] Audrey bør komme tilbake, siden hun har vært ganske sentral de to siste sesongene. Slik det ser ut nå trenger kanskje Jack hjelp til å samle kreftene, og det er vel ikke så mange andre som kjenner Jack bedre enn Audrey. Muligens hans foreldre, men de har vi aldri hørt noe om? Hadde vært tøft å fått sett noe til de.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg vet litt om familien til jack Lenke til kommentar
aloras Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg vet litt om familien til jack 8635852[/snapback] Hvis det er noe som kommer senere i sesongen vil jeg helst ikke vite det, skal unngå alle spoilere denne sesongen ;p Jeg får heller vente å se! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg vet litt om familien til jack 8635852[/snapback] Hvis det er noe som kommer senere i sesongen vil jeg helst ikke vite det, skal unngå alle spoilere denne sesongen ;p Jeg får heller vente å se! 8635922[/snapback] Ja jeg sa ikke at jeg skulle si noe. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Litt av en episode i går ja Men er ikke sikkert Curtis er død selv om musikken var slik og jack krabba rundt og spydde. Kan hende han ble slik fordi han aldri hadde trodd at han måtte gjør noe sånt mot en person han kjente så godt. Endret 18. mai 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Curtis er død. Leste det i en artikkel om episoden på wikipedia Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Må si at jeg synes synd på Jack Bauer, maks uheldig med alle de must-be-done-in-24-hours skurkene han møter på. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg skal ikke ødelegge noe for dere, men la meg bare si at familien til Jack er sentral i denne episodene, hvem og hvorfor sier jeg ikke... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg skal ikke ødelegge noe for dere, men la meg bare si at familien til Jack er sentral i denne episodene, hvem og hvorfor sier jeg ikke... 8691961[/snapback] Neivel, hvorfor kommer du hit da? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Fordi dere spurte om hans familie... Daaah... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå