Svennien Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hei, har kjøpt noen nye RAM-brikker fra OCZ, pc-6400 2Gig. fra før av har jeg 1 Gig ram. Merke og hastiget er helt ukjent om denne. blir systemet bedre med di to tilsammen, (3Gig) eller, bare de nye? Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hei, har kjøpt noen nye RAM-brikker fra OCZ, pc-6400 2Gig. fra før av har jeg 1 Gig ram. Merke og hastiget er helt ukjent om denne. blir systemet bedre med di to tilsammen, (3Gig) eller, bare de nye? 8609425[/snapback] Det må du nesten prøve sjøl da, vet du Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Når vi ikke vet noe om ytelsen på de gamle brikkene, blir det jo vanskelig å si om du vil kunne få noe bedre ytelse ved å kjøre de sammen med de nye. Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hei Er brikkene like ? lik timming, MHz? Ingen vits å instalere brikker med lavere timming og eller høyere MHz, brikkene justerer seg auto etter de dåligste brikkene. les av systemet med CPU Z og post resultatet her. Kjøpte du ferdig pc, eller bygde selv? Hvis du kjøpte ferdig pc tror jeg rammen ikke er av den beste på markede. Endret 16. mai 2007 av riwilb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå