Gå til innhold

Skal du ha deg PS3?

Litraphy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis den først kommer i 2005 har jeg ikke sjangs til å vurdere det. Det finnes sikkert like mange, eller flere konkurrerende konsoller da, som det gjør nå (tror jeg). Det blir det samme som å spørre: Ville du mest hatt PS2, Xbox eller GameCube? Da ville jeg svart: De er alle tre gode konsoller, jeg skal bare ha en av dem, så jeg tror jeg går for Xbox siden den har best hardware.

Poenget mitt er: Jeg venter ihvertfall med å se hvordan en PS3 ligger an i den tid den finnes, ikke nå. Om det finnes noe sterkere og bedre, tror jeg heller jeg vil gå for det. Men aller helst vil jeg bare beholde PC'en. :D

Lenke til kommentar
jeg skal selvfølgelig ha ps3

ønske spillet er final fantasy 11

FF 11 kommer til ps2. Det er ute i Japan tror jeg. Det er et online spill. FF X-2 kommer snart til ps2, etterfulgt av FF 12.

Alle til ps2. Ikke noe for 3'ern. Det skal muligens og komme et som bygger på karakterene fra FF VII

Lenke til kommentar
I 2005 skal jeg ikke ha meg noen lusen konsoll, jeg skal ha 20ghz cpu og Radeon 50 000!!! For ikke å snakke om 64GB med ram!

Tvilsomt.

Faktisk det å ha 20ghz i 2005 kommer til å bli mulig, ikke så veldig på jordet faktisk. Tror man skal kunne ha 50ghz i 2007.

Snakket ikke om det å ha 20 GHz, for det er svært mulig. Det var alt det andre jeg snakket om. 64GB RAM tror jeg er litt drøyt, selv om utviklingen går uhyre fort. Radeon 50000 kan godt være, men jeg tror Radeon vil, som mange andre merker, skifte navn på produktet en gang, når de f.eks. begynner å bruke en helt ny teknologi.

Det egentlige poenget var: Å være like barnslig som alle andre i denne posten, for jeg tviler på at du vil ha akkurat de spesifikasjonene på PC'en din i 2005. :D

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
I 2005 skal jeg ikke ha meg noen lusen konsoll, jeg skal ha 20ghz cpu og Radeon 50 000!!! For ikke å snakke om 64GB med ram!

Tvilsomt.

Faktisk det å ha 20ghz i 2005 kommer til å bli mulig, ikke så veldig på jordet faktisk. Tror man skal kunne ha 50ghz i 2007.

Snakket ikke om det å ha 20 GHz, for det er svært mulig. Det var alt det andre jeg snakket om. 64GB RAM tror jeg er litt drøyt, selv om utviklingen går uhyre fort. Radeon 50000 kan godt være, men jeg tror Radeon vil, som mange andre merker, skifte navn på produktet en gang, når de f.eks. begynner å bruke en helt ny teknologi.

Det egentlige poenget var: Å være like barnslig som alle andre i denne posten, for jeg tviler på at du vil ha akkurat de spesifikasjonene på PC'en din i 2005. :D

Måtte bare bumpe denne, 50 ghz i 2007 og nå er det 2009, lol :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...