Pysj Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Motrola har fått patent på en mobiltelefon som lukter. Les mer Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvem i all verden lukter på telefonen sin? Det vil vel bare ødelegge parfyme-lukt og slikt? Kunstig lukt kan jeg tenke meg det blir også. Men for all del, er vel en god del som kjøper dette produktet også. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg lukter på telefonen når jeg tar den ut av esken for første gang. Enkelte telefoner har en helt spesiell lukt, som for eksempel Motorola T720. Kall meg sjuk, men jeg husker at den luktet spesielt når jeg tok den ut! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg lukter på telefonen når jeg tar den ut av esken for første gang. Enkelte telefoner har en helt spesiell lukt, som for eksempel Motorola T720. Kall meg sjuk, men jeg husker at den luktet spesielt når jeg tok den ut! 8610218[/snapback] Hos meg har det også luktet i enkelte esker. kan ikke beskrive lukten, men den var ikke vond. Jeg skjønner ikke helt hva man skal med en lukt i telefonen, men det er nok noen som kommer til å få seg dette, når det en gang kommer. Sikkert bare noe for å tjene litt ekstra penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg