Gå til innhold

Hva får me som gamere se under E3!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Når begynner og slutter E3?

8616858[/snapback]

11-13. juli

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
håper sony kunngjør en ny konsoll jeg . perhaps psp 2 eller noe

8610782[/snapback]

Håper litt på PSP 2 jeg også :) Elsker min lille svarte PSP :love:

Men men tviler litt på at vi får se noen ny PSP i år :hmm:

8610942[/snapback]

Håper faktisk at det ikke kommer noe ny PSP 2 eller lignede.. Har så alt for mye som skal handles inn av spill i år. Så har nok ikke råd til enda en PSP med det første.. Hvis ikke jeg vinner i Lotto da :w00t:

Lenke til kommentar

Tja. Jeg håper da virkelig at vi får se noe skikkelig fra Assassin's Creed. Så bør vi få mer innblikk i Star Wars: Force Unleashed. Skal bli gøy å se den motoren brukt i spillsammenheng og ikke bare tech-demo. Resident Evil 5 burde vel også prøve å få litt oppmerksomhet, men det er sikkert for tidlig å håpe på gameplay derfra. Og så hadde det vært gøy å se noe fra Metroid Prime 3 som ikke bare var et demo-brett, men et sted hvor vi ville få et inntrykk om spillet blir en run-and-gun deathmatch greie ala Hunters, eller om det vil følge den roligere atmosfæren i 1'ern og 2'ern. Sist men ikke minst håper jeg at de vil vise fram noe mer fra Eight Days. Etter å ha sett hvordan Drake's Fortune ble, tipper jeg nok jeg blir skuffet der også, men jeg er veldig nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Og så hadde det vært gøy å se noe fra Metroid Prime 3 som ikke bare var et demo-brett, men et sted hvor vi ville få et inntrykk om spillet blir en run-and-gun deathmatch greie ala Hunters, eller om det vil følge den roligere atmosfæren i 1'ern og 2'ern.

Ettersom spillet lanseres 20.august tipper jeg fullversjonen er på plass på E3.

Lenke til kommentar
Resident Evil 5 burde vel også prøve å få litt oppmerksomhet, men det er sikkert for tidlig å håpe på gameplay derfra.

8666480[/snapback]

Får ihvertfall håpe vi får se noen videoer fra det. Har jo vært utviklet såpass lenge nå så. Hadde ikke gjort noe om det ble annonsert som X360 eksklusivt heller ;)

Lenke til kommentar
Resident Evil 5 burde vel også prøve å få litt oppmerksomhet, men det er sikkert for tidlig å håpe på gameplay derfra.

8666480[/snapback]

Får ihvertfall håpe vi får se noen videoer fra det. Har jo vært utviklet såpass lenge nå så. Hadde ikke gjort noe om det ble annonsert som X360 eksklusivt heller ;)

8669042[/snapback]

Resident Evil 5 er det spillet jeg hadde valgt, hvis det hadde gått an å velge ett spill du ville spillt akkurat nå! Gleder meg EKSTREMT mye :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Dette var da tidlig, er ennå nesten 2 måneder igjen...

Elles er vel årets E3 Expo et lite spørsmålstegn etter den massive forandringen.

Personlig likte jeg ikke helt at kun eliten av spillbransjen får lov å vise frem sine spill, men det finnes vel nok av folk som ikke går lei nyheter fra Halo 3, MGS4 og FFXIII...

8609512[/snapback]

Jeg er enig med deg, Camrot om hvem som er mest inntresange firmaene på E3.

Men får meg synes jeg at Ubisoft burde være med. Det firmaet er stort :D

Lenke til kommentar
Dette var da tidlig, er ennå nesten 2 måneder igjen...

Elles er vel årets E3 Expo et lite spørsmålstegn etter den massive forandringen.

Personlig likte jeg ikke helt at kun eliten av spillbransjen får lov å vise frem sine spill, men det finnes vel nok av folk som ikke går lei nyheter fra Halo 3, MGS4 og FFXIII...

8609512[/snapback]

Jeg er enig med deg, Camrot om hvem som er mest inntresange firmaene på E3.

Men får meg synes jeg at Ubisoft burde være med. Det firmaet er stort :D

8900960[/snapback]

SORRY!

Jeg mener Nimrad!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...