Bruker-104685 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Håper på å se masse nye filmer og kansje noe demoer fra diverse spill som Assassin's Creed, GTA IV, Ratchet And Clank, Halo 3 osv Kansje og annonseringer av datoer av fremtidige spill og kansje det dukker opp helt nye titler som ikke har blitt vist før Hva vil dere skal vises på E3 og hva info dere får vite mer av diverse spill og annet stuff som nye titler og annonseringer? Diskuter ivei! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Dette var da tidlig, er ennå nesten 2 måneder igjen... Elles er vel årets E3 Expo et lite spørsmålstegn etter den massive forandringen. Personlig likte jeg ikke helt at kun eliten av spillbransjen får lov å vise frem sine spill, men det finnes vel nok av folk som ikke går lei nyheter fra Halo 3, MGS4 og FFXIII... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Her er i hvertfall en listen med utstillere. Er jo langt færre enn tidligere. 1C Company Activision Akella Atari Atlus Bethesda Softworks Capcom Codemasters Crave Entertainment Disney Interactive Studios Eidos Electronic Arts Foundation 9 Entertainment id Software Konami Logitech Lucasarts Majesco Microsoft Midway Namco Bandai Games NCsoft Nintendo Nyko Sega Sony Computer Entertainment Sony Online Entertainment Square Enix Take-Two Interactive THQ Ubisoft Vivendi Games Warner Bros. Interactive Entertainment Kilde Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 For å være ærlig så hadde det vært nok med sony, nintendo og microsoft for meg. Det er liksom de som er e3 for meg. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 håper sony kunngjør en ny konsoll jeg . perhaps psp 2 eller noe Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ser at Rockstar ikke står på listen over utstillere. Betyr dette at vi ikke kommer til å se noe av GTA IV? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 GTA4 går inn under Take-Two. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Rockstar eies av Take-Two, og de står på listen.... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 håper sony kunngjør en ny konsoll jeg . perhaps psp 2 eller noe 8610782[/snapback] Håper litt på PSP 2 jeg også Elsker min lille svarte PSP Men men tviler litt på at vi får se noen ny PSP i år Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 håper sony kunngjør en ny konsoll jeg . perhaps psp 2 eller noe 8610782[/snapback] Håper litt på PSP 2 jeg også Elsker min lille svarte PSP Men men tviler litt på at vi får se noen ny PSP i år 8610942[/snapback] har fått/får mye bra ut av både min svarte psp og min hvite psp Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det kommer en sjokkmelding på e3 som kommer til å ryste hele industrien. Ms og Sony sabler om og vill lansere Playbox om noen år. Mere detaljer på E3 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) ha! :!: hvis det hadde skjedd vet jeg ikke hvor jeg hadde gjort av meg Endret 14. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det kommer en sjokkmelding på e3 som kommer til å ryste hele industrien. Ms og Sony sabler om og vill lansere Playbox om noen år. Mere detaljer på E3 8611214[/snapback] Den dagen det skjer, vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Skal nok noe til for at de to gigantene går sammen...da må nok den ene bli kjøpt opp av den andre, som sannsynlighvis ikke skjer med det første Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 For å være ærlig så hadde det vært nok med sony, nintendo og microsoft for meg. Det er liksom de som er e3 for meg. 8609717[/snapback] Tja, jeg føler E3 er ingenting uten Konami, Squenix og Capcom. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Flott at Atari er med, Test Drive 2 Endret 14. mai 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 For å være ærlig så hadde det vært nok med sony, nintendo og microsoft for meg. Det er liksom de som er e3 for meg. 8609717[/snapback] Tja, jeg føler E3 er ingenting uten Konami, Squenix og Capcom. 8611947[/snapback] Blir som oftest vist en del fra div. spillselskaper på de 3 store pressekonferansene. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) ffxiii, ffxiii, ffxiii, ffxiii, ffxiii, ffxiii, må se noe mer fra ffxiii!! navn på kisen, virkelige navnet til berta, flere summons, trailere, utviklervideoer, screens, demo bare hva som heeelst av ffxiii! og mer av eye of judgement! Endret 14. mai 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hehe. Hadde E3 vært som før nå, ville dette forumet vært overfylt med nyheter om en rekke spill. Mimrer litt her nå, har gode E3-minner fra mai de tidligere årene. Som vanlig gleder jeg meg som en unge til Nintendo-konferansen. Også Microsoft-konferansen skal jeg få med meg. Tar vel med meg Sony også, for å se hva de kommer opp med, hehe. I fjor må jeg si at jeg lo en god del gjennom sistnevnte sin konferanse. Riiiidge Racer! Skal vel se alle live, hehe. Er blitt en tradisjon. Denne gangen er det jo sommerferie mens E3 pågår også. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 har fått/får mye bra ut av både min svarte psp og min hvite psp 8611181[/snapback] Godt å se at du er rase nøytral Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Når begynner og slutter E3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå