Gå til innhold

Hva får me som gamere se under E3!

Anbefalte innlegg

Håper på å se masse nye filmer og kansje noe demoer fra diverse spill som Assassin's Creed, GTA IV, Ratchet And Clank, Halo 3 osv :thumbup:

Kansje og annonseringer av datoer av fremtidige spill og kansje det dukker opp helt nye titler som ikke har blitt vist før

Hva vil dere skal vises på E3 og hva info dere får vite mer av diverse spill og annet stuff som nye titler og annonseringer?

Diskuter ivei!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Dette var da tidlig, er ennå nesten 2 måneder igjen...

Elles er vel årets E3 Expo et lite spørsmålstegn etter den massive forandringen.

Personlig likte jeg ikke helt at kun eliten av spillbransjen får lov å vise frem sine spill, men det finnes vel nok av folk som ikke går lei nyheter fra Halo 3, MGS4 og FFXIII...

Lenke til kommentar

Her er i hvertfall en listen med utstillere. Er jo langt færre enn tidligere.

1C Company

Activision

Akella

Atari

Atlus

Bethesda Softworks

Capcom

Codemasters

Crave Entertainment

Disney Interactive Studios

Eidos

Electronic Arts

Foundation 9 Entertainment

id Software

Konami

Logitech

Lucasarts

Majesco

Microsoft

Midway

Namco Bandai Games

NCsoft

Nintendo

Nyko

Sega

Sony Computer Entertainment

Sony Online Entertainment

Square Enix

Take-Two Interactive

THQ

Ubisoft

Vivendi Games

Warner Bros. Interactive Entertainment

Kilde

Lenke til kommentar
håper sony kunngjør en ny konsoll jeg . perhaps psp 2 eller noe

8610782[/snapback]

Håper litt på PSP 2 jeg også :) Elsker min lille svarte PSP :love:

Men men tviler litt på at vi får se noen ny PSP i år :hmm:

8610942[/snapback]

har fått/får mye bra ut av både min svarte psp og min hvite psp

Lenke til kommentar
Det kommer en sjokkmelding på e3 som kommer til å ryste hele industrien. Ms og Sony sabler om og vill lansere Playbox om noen år. Mere detaljer på E3

8611214[/snapback]

:rofl::rofl::rofl:

Den dagen det skjer, vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Skal nok noe til for at de to gigantene går sammen...da må nok den ene bli kjøpt opp av den andre, som sannsynlighvis ikke skjer med det første ;)

Lenke til kommentar
For å være ærlig så hadde det vært nok med sony, nintendo og microsoft for meg. Det er liksom de som er e3 for meg.

8609717[/snapback]

Tja, jeg føler E3 er ingenting uten Konami, Squenix og Capcom.

8611947[/snapback]

Blir som oftest vist en del fra div. spillselskaper på de 3 store pressekonferansene.

Lenke til kommentar

ffxiii, ffxiii, ffxiii, ffxiii, ffxiii, ffxiii, må se noe mer fra ffxiii!! navn på kisen, virkelige navnet til berta, flere summons, trailere, utviklervideoer, screens, demo bare hva som heeelst av ffxiii! og mer av eye of judgement!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Hehe. Hadde E3 vært som før nå, ville dette forumet vært overfylt med nyheter om en rekke spill. Mimrer litt her nå, har gode E3-minner fra mai de tidligere årene.

Som vanlig gleder jeg meg som en unge til Nintendo-konferansen. Også Microsoft-konferansen skal jeg få med meg. Tar vel med meg Sony også, for å se hva de kommer opp med, hehe. I fjor må jeg si at jeg lo en god del gjennom sistnevnte sin konferanse. Riiiidge Racer!

Skal vel se alle live, hehe. Er blitt en tradisjon. Denne gangen er det jo sommerferie mens E3 pågår også. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...