Gå til innhold

Brenne til dvd?

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg håper noen kan hjelpe meg...

Jeg har lastet inn film fra videokamerat mitt med programmet moviemaker. Men da det ikke går å lage dvd for dvdspilleren min med dette programmet, lurte jeg på om jeg kan hente opp filmen som ligger lagret på pc med Pinnacle? Vil kvaliteten bli dårligere?

Eller bør jeg importere filmen til pc med det redigeringsprogrammet jeg skal bruke til å brenne til cd/dvd?

Ikke enkelt å utrykke dette :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har brukt Firewire til overføringen, har du vel en vanlig AVI-fil som du har redigert i MM. Du kan åpne den samme filen i Pinnacle, men redigeringen du har gjort i MM må du nok lage om igjen i Pinn. Kvaliteten skal være den samme. -- Prøv !

Lenke til kommentar
Hallo

Jeg håper noen kan hjelpe meg...

Jeg har lastet inn film fra videokamerat mitt med programmet moviemaker. Men da det ikke går å lage dvd for dvdspilleren min med dette programmet, lurte jeg på om jeg kan hente opp filmen som ligger lagret på pc med Pinnacle? Vil kvaliteten bli dårligere?

Eller bør jeg importere filmen til pc med det redigeringsprogrammet jeg skal bruke til å brenne til cd/dvd?

Det har ingenting å si, men du må eksportere prosjektet ditt som DV AVI når du er ferdig med å redigere. Da kan du bruke annen software til å brenne DVD, enten Pinnacle eller authoring-software som CyberLink Producer eller Nero Vision, og kvaliteten vil bli like god...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...