enrax Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som kjenner til et program som får cd'rom til å gå ut og inn, får skjermen til å blinke svart til tider og latter ut av høyttalerene? Har fått dette på jobb pc'en, regner nesten med det er en kollega som har gjort/installert dette men iiiiingen kjenner til saken. Så vil ihvertfall få fjernet dette. Håper noen av dere kjenner til dette. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hm.. mente det var et program som gjorde dette ja.. husker bare ikke på navnet... Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det kan være hva som helst i form av en .exe-fil. Om noen har kjørt den lokalt eller sendt den til deg vel det samme, ja, det finnes og jeg har selv skrevet noen som likner det du nevner over. Bare sjekk hvilken aktive programmer(ipnet) og bruk brannmur! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som kjenner til et program som får cd'rom til å gå ut og inn, får skjermen til å blinke svart til tider og latter ut av høyttalerene?Har fått dette på jobb pc'en, regner nesten med det er en kollega som har gjort/installert dette men iiiiingen kjenner til saken. Så vil ihvertfall få fjernet dette. Håper noen av dere kjenner til dette. 8609228[/snapback] Dette høres ut som Sub7 eller noe liknende. Flere programmer som gjør at man kan fjernstyre en pc slik. Slike programmer var installert på alle maskinene hvor jeg gikk på videregående i alle fall. Lenke til kommentar
enrax Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Det kan være hva som helst i form av en .exe-fil. Om noen har kjørt den lokalt eller sendt den til deg vel det samme, ja, det finnes og jeg har selv skrevet noen som likner det du nevner over. Bare sjekk hvilken aktive programmer(ipnet) og bruk brannmur! 8609253[/snapback] Innstallerte brannmur (zonealarm). Skjedde ikke noe mer da. Men var ute en 15 minutter for å starte en maskin. Kom tilbake og brannmuren var skrudd av. Merkelige greier, har liksom aldri skjedd før. Derfor mistenkte jeg det var internt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det kan være hva som helst i form av en .exe-fil. Om noen har kjørt den lokalt eller sendt den til deg vel det samme, ja, det finnes og jeg har selv skrevet noen som likner det du nevner over. Bare sjekk hvilken aktive programmer(ipnet) og bruk brannmur! 8609253[/snapback] Innstallerte brannmur (zonealarm). Skjedde ikke noe mer da. Men var ute en 15 minutter for å starte en maskin. Kom tilbake og brannmuren var skrudd av. Merkelige greier, har liksom aldri skjedd før. Derfor mistenkte jeg det var internt. 8609277[/snapback] Bruker du ikke å låse maskinen når du forlater arbeidsplassen din? Hvis ikke så kan du jo lære deg å gjøre det:) Lenke til kommentar
enrax Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Jo, har akkurat begynt med det. Grunnen til at jeg ikke var gjort var rett og slett at jeg tenkte at vist noen trengte å låne internett på pc'en, kunne de få gjøre det. Men når slike ting skjer så kan folk bare holde seg unna. Endret 14. mai 2007 av enrax Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Personal Computer Ingen andre skal låne pcen din vettu Det er hvertfall slik jeg ser på det. Jeg låner aldri bort min laptop til noen. Ikke en gang til folk som bare vil sitte på msn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå