jeglurer Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei, jeg leter etter en lærer som kan hjelpe meg med matte. Atså vidregående matte. Tok ikke eksamen i år på grund av at jeg ikke følte meg så sikker. Jeg vil gjerne føle at jeg mestrer dette faget. JEG TRENGER HJELP HVA KAN JEG GJØRE? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg kom over noen tråder av en som heter Arne69 (eller noe liknende av det). Han virket veldig interessert i matte og virket som han likte å fortelle om måter å regne på. Kanskje vist du sender han en PM, så kan han forklare litt? =) Lenke til kommentar
jeglurer Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 hvordan finner jeg ut av det, er ny her... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Gå inn på tråden "bli flink i matte på 1-2-3". Han har postet en del forklaringer og regne-metoder der =) Lenke til kommentar
jeglurer Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 jeg trenger en privat lærer... Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) jeg trenger en privat lærer... 8614875[/snapback] Enhver realfagstudent på ditt lokale Universitet er vel ute etter lette penger, kan du noe? Eventuelt kan du bytte språktimer, mot mattetimer. Heng opp en lapp. Hvis du er villig til å bruke mye penger på en "ekte" privatlærer så ring opplysningen. Matte er ikke vanskelig, det er bare hardt arbeid. Endret 14. mai 2007 av rat911 Lenke til kommentar
jeglurer Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 jeg kan ikke så mye... må få det inn med teskje...og da må personen ha tolmodighet... det er viktig for meg om jeg skal lære noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå