Luunde Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg bestilte Dette hovedkorte, og hadde tenkt meg og ha dette Og spør derfor dere om dere har noen som helst anelse om disse 2 funker sammen, og da mener jeg at jeg kjører crosfire på 2 sånne ? Takker for alle nyttige svar! =) Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hovedkortet du har bestilt støtter ikke ATi Crossfire. Dette kan du se på brikkesettet på hovedkortet. Et hovedkort som støtter Crossfire må ha brikkesett med navn ATi Radeon Xpress200 CrossFire. Du kan finne slike hovedkort i Prisguiden. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nja det er vel ikke helt riktig. P965 chipsettet støtter crossfire. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Ok, men ser det er bare et hovedkort som har noen treff, Vet dere om noen dirkekte linker til slike hovedkort, og hovedkort som er bra.. Har funnet dette Og det ser ut til at det støtter ATI Radeon Xpress 1250 Tar gjerne imot linker til sider hvor jeg får "bra" hovedkort som støtter ATi Crossfire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå