Bromlexl Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har et litt spesielt ønske. Jeg vil ha et produkt der jeg kan laste over bildene jeg har tatt uten å måtte gå gjennom PC. Vet at Ipod har denne fynksjonen. Der du kobler kamera til iPoden og overfører bildene. Men jeg vil ikke bli bundet til iTunes og Apple med dette. Så det jeg lurer på er om det finnes andre lignende medieavspillere med denne muligheten. Gjerne med en skjerm jeg kan se bildene på. Grunnen til at dette hadde vært bra er at jeg gjerne vil reise på ferie der jeg kan ta mange bilder uten at jeg må dra med meg den bærbare PCen for å overføre bildene til dataen. Så viss noen kunne hjulpet meg så ville jeg vært veldig takknemlig. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Finnes en skokk av slike bildebanker på markedet. Kanskje kan denne være noe for deg? http://www.netshoposlo.no/aspx/loginVnet.a...4203&plid=34203 (merk at du må kjøpe 2.5" disk i ønsket størrelse i tillegg) Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Epson Photo Viewer P-3000 f.eks, med 40 GB harddisk, finnes også med 80 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå