LIA Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg skal starte dedikerte servere, og skal derfor ha med noen attributter etter exe fila. men når jeg skriver inn de etter feks. MPwolf.exe så får jeg beskjed om jeg skifter file-extension, og at fila kan bli ubrukelig. hvordan gjør jeg dette? Jeg skal feks skrive MPwolf.exe +set dedicated 1, men det går ikke! HJELP Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Start->Run Skriv full path til MPWolf.exe med parametere (ta med anførselstegn dersom path'en inneholder mellomrom): eks: "c:Program FilesWolfMPWolf.exe" +set dedicated 1 Lenke til kommentar
bertie Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 en grei løsning er å høyreklikke, og velge ny snarvei/new shortcut. Så er det bare å skrive inn kommandoen der. Når du er ferdig kan du dobbelklikke på snarveien. Det er det samme som å skrive kommandoen/linja i "Start -> run" egentlig, men hvis du skal kjøre samme kommandoen senere en gang, så har du den... bertie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Start->RunSkriv full path til MPWolf.exe med parametere (ta med anførselstegn dersom path'en inneholder mellomrom): eks: "c:Program FilesWolfMPWolf.exe" +set dedicated 1 MEGET tungvint måte det derre. Lag deg heller en snarvei til MPWolf.exe og så redigerer du "Target" slik at det står: "x:...WolfMPWolf.exe +set dedicated 1" Så slipper du å skrive det HELE tiden og kan legge til flere valg til servern via snarveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå