Krankemot Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det var på vei hjem fra polen da, da kjøper jeg heller billig godteri for 900NOK enn å ha med 450 Zloty med hjem 8609179[/snapback] Godteri for 450 Zloty.Jeg tror du er spenna spikka gæren. Det er usannsynlig mye. De prisene der nede er jo rævkjørte uansett. 8612561[/snapback] Kanskje det var 450 kroner... Noe med 450 var det i allefall og det var veldig mye godteri ja Lenke til kommentar
Namek Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Så en som vant 6000,- på automat en gang. Men om man startet med 20,- og kom opp til 700 må det jo ha vært litt moro, og 20kr er ikke så mye å tape.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er nettopp dette som gjør spill avhengighetsdannende. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kanskje det var 450 kroner... Noe med 450 var det i allefall og det var veldig mye godteri ja 8613118[/snapback] Uansett mye.Var nylig i Polen selv, og de prisene der. Y'know what I'm saying. 2 Zloty for en liter brus på bensinstasjon liksom. Kjørte masse buss gjennom hele Polen, og fast proviant var 2 flasker brus og en neve med småsjokolader. Aldri over 30kr. Denne posten var forresten en smule OT når jeg leste overskriften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå