|Cipher| Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du brurde prøve å bruke en bøtte Er da mye bedre med et 200liters olje fat Fyll fatet med sand, plasser den i midten av stua, og du har et perfekt askebeger som hodler flere år... 8) yeah Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Fyll fatet med sand, plasser den i midten av stua, og du har et perfekt askebeger som hodler flere år... 8) yeah må huske på å lakke det og da.. det er så styggt med et gammelt olje fat som har ruste litt.. :wink: Lenke til kommentar
Odden Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 gjør som meg... bøff et stort askebeger. sånne som står utenfor offentlige bygninger.... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 gjør som meg... bøff et stort askebeger. sånne som står utenfor offentlige bygninger....åååh..d et hadde vært sweeet! Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Da har du ikke sett tanta mi!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Askebegeret skal tømmes når det renner over Jeg får ikke røyke inne så jeg pælmer sneipene under verandaen, plass til endel der :D Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Askebegeret skal tømmes når det renner over Jeg får ikke røyke inne så jeg pælmer sneipene under verandaen, plass til endel der :D Hva får du ikke røyke inne Er forsåvitt bare bra det da, Røyker vel mindre da på denne kalde årstiden. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 er utrolig glad for at jeg kan røyke inne selv.. er så deilig å sitte med en god røyk og sose med dataen. har jeg i tillegg kald cola fra glassflaske og ei deilig dame mellom beina så er jeg i himmelen.. jada.. det er lov å drømme.. men 3 av 4 er ikke værst det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå