Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 eller holder dette et par uker til? å tømme det nå kommer nok ikke på tale..hehe. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 behold den en uke til du...... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hell litt vann oppi og du vil få god plass (hihihi) Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Hell litt vann oppi og du vil få god plass (hihihi) snakker du av erfaring? hehe. det værste nå er at det begynner å bli vanskelig å slukke røyken.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hell litt vann oppi og du vil få god plass (hihihi) snakker du av erfaring? hehe. det værste nå er at det begynner å bli vanskelig å slukke røyken.. Faktisk var det mine idiotiske kompiser som helte litt vann oppi der en gang da eg skulle vekk i noen dager. Da eg kom hjem var det den j*vligste stanken eg noen gang hadde kjent!! Det er vel pga jubbene som sugde til seg vannet og fordampet og råtnet til hele hybbelen. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 ja det kan jeg skjønne. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Du brurde prøve å bruke en bøtte Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 behold den en uke til du...... Det ville gått fint hvis det ville ha stått her inne. Har prøvd og røyke ,men det var ikke helt meg det. Snus er uansett mye bedre Fake: DU kan jo ta et slikt 0.5L glass som askebeger. Da har du for en stund Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Snu det og bruk andre sida, akkurat som et papir ark... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Ka skal du med all dem dritten anyways?? det stinker jo bare og tar plass. Get rid of it er mitt råd. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Kanskje et av verdens fremtidige kunsverk, eller bare søppel.. Jeg går for det siste.. kast det, eller kjøp ny. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Snu det og bruk andre sida, akkurat som et papir ark... Du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen du? :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 hehe.. jeg hadde en gang en blomsterpotte som askebeger.. det var SWEEEEET! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hehe.. jeg hadde en gang en blomsterpotte som askebeger.. det var SWEEEEET! da har du plass til et par seniper da.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 ja som sagt.. det var sweet. eneste som var kjedelig var lukta.. og det faktum at jeg tippa den ut over gulvet.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Du kan bruke det som ligger igjen som snus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Snu det og bruk andre sida, akkurat som et papir ark... Du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen du? :wink: Eg er ganske sløv av meg... :D Lenke til kommentar
Blod Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Snu det og bruk andre sida, akkurat som et papir ark... Du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen du? :wink: Eg er ganske sløv av meg... :D neh, du sier ikke det? vært borte fra datamskinen siden julaften eller? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Snu det og bruk andre sida, akkurat som et papir ark... Du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen du? :wink: Eg er ganske sløv av meg... :D neh, du sier ikke det? vært borte fra datamskinen siden julaften eller? Japp! Vert i skibakken en gang og to juleselskap with null PC Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du brurde prøve å bruke en bøtte Er da mye bedre med et 200liters olje fat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå