kvirrsilvaiks Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Dette er forsåvidt mitt første landskapsbilde med speilrefleks, og ønsker å bli bedre. Vil derfor vite hva jeg gjøre rett, og hva jeg gjør galt. Takk Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg er ikke så veldig flink med kritikk på slike bilder, men det der var genialt! Fineste bilde jeg har sett på lenge! Kan jeg få lagre dette på PCen min? Vil bruke det som bakgrunn! Lykke til videre! Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg er ikke så veldig flink med kritikk på slike bilder, men det der var genialt! Fineste bilde jeg har sett på lenge! Kan jeg få lagre dette på PCen min? Vil bruke det som bakgrunn! Lykke til videre! 8608815[/snapback] Hehe, takk Ja, bare å lagre i vei Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvor er det fra forresten? Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Hvor er det fra forresten? 8608869[/snapback] Det er i Nord Norge, på hytta mi. Indre Skarberget, litt sør for Narvik. Har fri sikt til norges nasjonalfjell Stetind ifra denne plassen. Blir mange bilder fra meg seinere i sommer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg synes det var litt forvirrende med kanten der dammen slutter og der havet er. Det så veldig redigert ut, selv om det ikke er det En litt høyere vinkel hadde vært stilig å sett. Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg synes det var litt forvirrende med kanten der dammen slutter og der havet er. Det så veldig redigert ut, selv om det ikke er det En litt høyere vinkel hadde vært stilig å sett. 8608903[/snapback] Ville ha det slik at havet og dammen gikk litt i ett. Har ett bilde hvor vinkelen er slik du sier, men fikk ikke noe bra resultat pga feil lukkerinnstilling desverre. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Pent bilde, men det er et godt eksempel på at du kunne gjort mye med det i etterkant, som å lyse det opp, stille opp fargemetning og slike ting. Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Pent bilde, men det er et godt eksempel på at du kunne gjort mye med det i etterkant, som å lyse det opp, stille opp fargemetning og slike ting. 8608941[/snapback] Ja, er helt enig. Holder på å lære meg PS, slik at jeg kan fikse litt småting selv. Kunne helt klart vært lysere, men syntes det ble en litt fin stemning over bildet når det var mørkt Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Ingen flere med synspunkter? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Litt mørkt og skjev horrisont... Ellers et flott motiv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå