oletider Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 jada, har pussa ferdig på høyre hjulbue å ferdig med kanalen:) kan se om jeg får tatt bilder imorra Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er ei stund siden det har sjedd noe her eller? Bare ute å kjører cross nå altså? Lenke til kommentar
oletider Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 neida, har jobba litt med den i dag. er ferdig med begge kanalene, å har pussa ned venste side av forstillingen. å grunan den med noe rust greier å diverse. skal lakkes i morra tenkte jeg hvis jeg får tid. har litt bilder, både av kadett`n og den andre bilen. har enkli fler, men fikk det ikke til nå. fikser det i morgen Lenke til kommentar
oletider Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 et fra andre sia også. jada blir nokså greit. syntes vartfall jeg. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Absolutt bra. Godt å se at det blir holdt liv i gamle biler Lenke til kommentar
oletider Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 javistt, viktig det vetttu;) Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nydelig arbeid. Jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet, dette er så spennende! Liker at folk tar vare på gamle biler! Digger akkurat denne type Opel, den er så tøff Lenke til kommentar
oletider Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 takk takk. ja, det er mange som pusser de opp, men ikke med orginale motorer. det er litt synd de fleste bygger de om, ikke mange av disse bilene igjen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er jo ikke rart de skifer maskin da.. Ekstremt fine biler! Synd det er så mange som er slitne og ikke tatt godt vare på. Bra jobb du har gjort! Lenke til kommentar
oletider Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 nei kan jo skjønne det på en måte men, den 1,2 literen duger den også. er ikke mange fine eksemplarer igjen nei Lenke til kommentar
Harald1993 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 denj derrin passe d ein 240 moter nerri så får du på ein turbo da he du cå 200-300hk da rule du streetsn! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kan ikke ødelegge en så fin bil med en motor fra en svensk tanks, da får man heller finne en ca18det eller sr20det fra 200sx. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hvorfor hive japse greier i en tysker? Nei stapp i en c20let, den som står i calibra/vectra turbo Lenke til kommentar
oletider Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 har hatt tanken på s13 motor, men blir vanskelig, utblåsen er på venstreside, blir trangt der, med tanke på både styrestang og bremskraftforsterker:P volvo motor var først planen, men blir for seigt. i går var jeg faktisk å så på cossiemotor, benka med rett over 300hk på hjulan i en cossie. men blir litt dyrt ennå har komt over en vectra delebil, med 1,8L 8V, litt daut, men har innsprøytning så er et greit utgangsponkt. blir nok den nedi etter hvert. noen som har frontplate til kadett c? og en tenningslås med nøkkel til ett elelr anna slag bil? Lenke til kommentar
oletider Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 har forresten fått tak i 2 forseter til 2oosx s13 jeg lurte på å handle å slenge i den. fikse remsan til helga;) å se om jeg kan få mekka ei midlertidig front plate:( Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vist det er 89-91(92') s13, er det greit, for de er like mine, men etter det, fikk de nye stole, som ikke er bøttestoler, men "vanlige" stoler med seperat nakkestøtte! =/ Lenke til kommentar
oletider Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 er fra en 91modell Lenke til kommentar
oletider Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) jada, har drivd på litt med opelen i det siste, skal se om jeg kan få lagt inn noen bilder i morgen, driver på med den gamle frontplata, å den var ikek fin får å si det slik:/ planene er å godkjenne den snart:) får snart lappen så trenger en bil, skal også muligens til stavanger i morgen å hente ny bil, kadett c 78 modell det også, så har jeg handlet meg en cosworth motor også i denne uka, så da blir det et gromt proskjekt:) Endret 1. desember 2007 av oletider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå