oletider Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 skepp. heilt svart? Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 De fleste av de gamle Kadettene jeg ser rundt her er en spesiell gulfarge, orginallakk altså. Hadde prøvd å finne noe sånt jeg, klassisk look ftw. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hadde blitt fin i burgunder(sikkert skrivd feil) Må ha en "voksen" farge i alle fall Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skal du stjele idéen min, å ha bilen orange nå? Fett det, en orange kadett og en s13 Lenke til kommentar
oletider Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) ikke faen om jeg skal ha samme farge som deg, vartfall. min blir uansett lakkert før din så Endret 23. juli 2007 av oletider Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 "Hastverk er lastverk.." Mitt tar lang tid, men blir nok også bra til slutt. Greit å bruke lang tid, for vist din lakkering blir bra, så tar du min etterpå Lenke til kommentar
oletider Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 prat prat prat.... mis blir vel lvrak uansett såtar det ikek så tungt, men prøve å få det så bra som overhode mulig... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har vel ikke noen deler du skal selge? Lenke til kommentar
oletider Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 hva trenger du av deler da? har enkli ikke så mye til overs. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Nei, vet ikke. Hva har du? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Nei, vet ikke. Hva har du? Lenke til kommentar
oletider Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) hmm. enkli ikke sikker, må si hva du trenger så kan jeg se. har lurt litt i det siste på om jeg skal lakk den matt gul, nesten som den var altså. eller lilla metallic Endret 6. august 2007 av oletider Lenke til kommentar
oletider Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 jada da var motor og girkasse heist i og startet opp, men pluggene ble sota med ei gang så, vet ikek helt hva som er galt, skal handle nye plugger i kveld, så får vi se utover natta hva som skjer... Lenke til kommentar
oletider Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 her er de etterlengtede bildene av bilen, dårlige, men er vartfall bilder. det som var problemet med de gamle pluggene, det var "grodd" ast sånne klomper på pluggene. så skal ut å skifte dem nå ett bilde vartfall. men forhåpentlig hvis batteriet som er grunnen nå. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 var ikke batteriet heller. var dynamoen, så har skifta den nå, me en jeg hadde liggende, så nå sviver den som ei klokke igjen:D Lenke til kommentar
oletider Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) noen bilder til. Endret 11. august 2007 av oletider Lenke til kommentar
oletider Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 jaja:P har sveisa eksosen nå, og sveisa alt i fronten. men mangler pakning mellom downpipe og manifoil, noen som vet hvor jeg an få tak i denP Lenke til kommentar
oletider Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 hvis dere ser på et a bildene over så ser du åssen fronten så ut før jeg starta i dag, måtte sveise inn nytt rundt lyktene, og noe litt lengre ned. sånn og en ting til, hva burde jeg smøre/lakke på innsiden av forskjermer? vanlig lakk eller? blir vell bare spylt vekk av all saule og stein sprut. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Du må ha på tynn og deretter tykkere understellsmasse, gjør du ikke det kommer rusten fort tilbake. Dette må du gjøre på alt som er utsatt for steinsprut og slitasje under bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå