oletider Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 skal også bruke den som første bil, men har jo hat sånn ca 15 biler til nå, men blir første bil med skiltterda: bilder kommer i morgen, får ikek gjort stort mye da jeg ikke har penger til å kjøpe kutteskive til vinkel sliperen, sandblåst litt men. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 endelig fått somla meg til og fått tatt bildan nå har gjort litt men ikke for mye, må dere si hva dere mener om arbeidet mitt på kanalen da, fikk ikke pussa noe på det før jeg måtte reise idag, me nskal gjøre det til helga, tar den inn på kontroll etter jeg har tatt det av rust det er , så får vi se hva de sier på au`n, skifter heile kanalene hvis ikke det går. bilder:D sånn står ann får tia:/: kanalen, hva tror dere? sånn ser det ut på den andre kanalen foreløpig, tar den også til helga, håper jeg på her ka ndere se hullet hvor jeg har kutat ut,sveist og sparkla på litt over. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 ingen som har komentarer elelr noe? trenger noen deler også forresten hvis noe nhvet om 1600 bakstilling og forstilling rekord 2,2i bremser alt av lister til ruter. låsesett. vindusvisker motor, sikekrt mere au , men kommer ikke på det nå i farten Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Så ut som et tidskrevende prosjekt.. Du har nå komt godt i gang, og har gjort en god jobb så langt.. Lykke til videre Lenke til kommentar
oletider Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 jada tar litt tid, vartfall nå som jeg bare er hjemme ihelgene, har lyst til å gå litt med venner også da. , men i somemrer ferien håper jeg på å få gjort noe, skal ikke ha skilter før i 2008 for da er den veteran. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 jau, har ikke fått gjort så mye i helgen heller, var jo så altfor varmt at ejg ikke orka å få gjort noe enkli, fikk tatt ut frontruta,taktrekk og pussa døra og kanal Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Veldig bra, gleder meg sykt til og se det ferdige resultatet av all jobbinga:) Keep up the good work;) Lenke til kommentar
oletider Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) fått stressa noen timer i dag også. begynte med å skru av eksosen som satt jævli godt fast og måtte kappes over bakakslen. så begynte jeg å merke litt og pelle av forskjellige ledninger. fikk så skrudd girkassa av motoren, og dratt opp motoren etter mye om og men, så stresa jeg godt med girkassa enkli, fikk ikke av girstangen, å måtte skru ned hele festet til girkassa og mellom aksel også. planen er så å jekke den opp å skru av alt av understell og sandblåse det og lakke det med hammerlakk kansje, vetikke helt, forslag? dashbord og dørtrekk skal ut. bensintank også å sandblåse resten av kaross og ta rusta. MEN: jeg trenger ny fører dør:S si ifra om du vet om ei som skal selges edit: tar bilder i morgen Endret 13. juni 2007 av oletider Lenke til kommentar
oletider Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 nå kommer endelig disse bildene, har vært litt nett trøbbel i det siste. fått gjort lite, men er det ikke sån nat renault 5 trykk forgasser passer på org innsuget? Lenke til kommentar
oletider Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 nå kommer endelig disse bildene, har vært litt nett trøbbel i det siste. fått gjort lite, men er det ikke sånn at renault 5 trykk forgasser passer på org innsuget? som sagt trenger jeg fører dør og listverk til bilen. enkli bakstilling og front leppe også. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 var ute å kulle få gjort mye i dag au, men fikk ikke mere en ei dør ferdig. fik ksandblåst og tatt alt rusten, smørt på wurth og skal lakkere litt i morgen. tok ufattelig lang tid, vartfall forhold til jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ser ut som du har både teknikk og pågangsmot + arbeidsplass. SKulle ønske jeg hadde det samme. På understeller kommer du nok langt med skikkelig rustpuss og god anti rust grunning- hammerrite og så skikkelig lag med tectyl (eller lignende grunningsstoff) Lykke til videre Lenke til kommentar
oletider Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 har fått gjort litt i det siste, sandblåst trunken,hattehylle og noe til høyre siden av gulvet foran med girkasse tunellen. fått hentet en motor til, har skrudd den i deler, å skal turbo konventeres, men først hones og nye stempler. har fått fatt på en trykk forgasser så. blir sikkert bra, fått fatt i diff uten sperre au så det var kos. kan se om jeg kan få tatt non bilder i morra Lenke til kommentar
oletider Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 bilen blir solgt natt til søndag:( antakeligvis Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Fordi han ikke har tollmodighet.. Er jo ikke for ingenting at han har hatt 10-15 FØR han blir 18. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Etter hva jeg har fått med meg idag, blir det vist kadett fortsatt.. (foreløpig iallfall =D ) Lenke til kommentar
oletider Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) selfølgelig, er ferdig innvendig med bilen nå bare montere alt så er det klart inni.. skal til i motor rommet i dag eller i morgen, skal se om jeg kan få knipsa no bilder. Endret 21. juli 2007 av oletider Lenke til kommentar
oletider Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 noen tips til farge falg? må vell snart tenke på det au. har lyst på oransje med svart bunndel, men er litt skeptisk, kan jo se ut som om jeg bare har tatt rusta på den liskom, hvis noen skjøner. Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hadde det vert meg ville eg heller tatt hele bilen oransje... Men det er jo bare meg. -Joachim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå